Ga naar inhoud

Windows opnieuw installeren compleet mysterie


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\n\r\nsta echt voor een compleet raadsel. Ik wil graag Windows opnieuw installeren op m\'n Acer Aspire 3810T. De laptop is origineel met Vista geleverd en later is Windows 7 geinstalleerd. \r\n\r\nNu wil ik graag een schone PC hebben en alles eraf hebben. Echter de laptop heeft geen CD/DVD lade dus een schijf invoeren is niet mogelijk. Ook het recovery programma kan ik op de 1 of andere manier niet naar boven halen...\r\n\r\nIemand suggesties?\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
als ik op ALT+F10 druk dan krijg ik het volgende:\r\n\r\nWindows-opstartopties bewerken voor: windows 7\r\n\r\nPad: \\windows\\system32\\winload.exe\r\n\r\nPartitie: 2\r\nHarde schijf: b7452a42\r\n\r\n[ /noexecute=optin ]\r\n\r\nAls ik bij deze computer kijk dan zie ik alleen een C: schijf en geeft ie aan dat er 1 hardeschijfstation is\r\n\r\nVreemd genoeg geeft ie ook een CD-station aan :confused:
Link naar reactie
Een recover partitie is niet altijd zichtbaar.\nZelf vermoed ik dat met het erop zetten van Windows 7 de recovery partitie gewoon verwijderd is, omdat die geen zin meer heeft en schijfruimte oplevert.\nEen recovery zou je weer terug naar Vista zetten en dat schiet niet op. Zelf verwijder ik in dat geval ook de recovery partitie in overleg met de klant.\n\n Je zou Windows 7 op een opstartbare usb stick kunnen zetten en in het bios dan instellen dat je van USB wilt opstarten.\nZelf heb ik voor de laptops/netbooks zonder dvd speler een externe dvd speler aangeschaft van 50 euro. Zo\'n ding werkt op 2 usb aansluitingen en werkt perfect. \nJe zou hem later nog kunnen inzetten om een dvd/cd te branden, of om programma\'s makkelijker te installeren. \n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...