Ga naar inhoud

Raar venstertje bij het opstarten.


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd verschijnt er bij het opstarten van de computer een venstertje met de mededeling: \r\n \r\n Windows – Geen schijf.\r\n Exception Processing Message c0000013Parameters 75b0bf7c 4 75b0bfc 75b0bf7c\r\n Annuleren Doorgaan Opnieuw\r\n\r\nOngeacht waarop ik klik (één keer en soms moet het twee keer) [Annuleren, Doorgaan of Opnieuw], verdwijnt het venstertje. Het heeft dan ook verder geen gevolgen voor het functioneren van de computer, maar toch zou ik willen weten waaraan dat verschijnsel ligt, want ik vind het wel hinderlijk.
Link naar reactie
Obelix71.\r\nJa, ik heb een externe harde schijf aangekoppeld, maar dat is al lang zo en die melding heb ik nooit eerder gekregen.\r\nStroke33.\r\nIk heb Malwarebites Antimalware al zijn werk laten doen, maar dat had geen resultaat.\r\nHans60.\r\nMijn pc biedt wel de mogelijkheid voor kaartlezers (Compact flash, Memory Stick, MultiMedia en Smart Media), maar daar heb ik nog nooit gebruik van gemaakt, omdat ik niet weet wat ermee aan moet.
Link naar reactie
Obelix71.\r\nDit moet ik nog vermelden: Mijn externe harde schijf had als driveletter eerst een lange tijd de letter (M). Toen had ik, bij mijn weten, geen last van dat venstertje. Sinds enige (korte) tijd heeft mijn eigenwijze pc die driveletter op een voor mij raadselachtige manier veranderd in (O). Kan het daaraan liggen en zo ja, kan ik dan zonder enig risico die letter weer wijzigen in de oorspronkelijke (M) en dan eens kijken of dat venstertje zich niet meer vertoont?
Link naar reactie
Obelix71.\r\nDit moet ik nog vermelden: Mijn externe harde schijf had als driveletter eerst een lange tijd de letter (M). Toen had ik, bij mijn weten, geen last van dat venstertje. Sinds enige (korte) tijd heeft mijn eigenwijze pc die driveletter op een voor mij raadselachtige manier veranderd in (O). Kan het daaraan liggen en zo ja, kan ik dan zonder enig risico die letter weer wijzigen in de oorspronkelijke (M) en dan eens kijken of dat venstertje zich niet meer vertoont?
Link naar reactie
Obelix71.\r\nDit moet ik nog vermelden: Mijn externe harde schijf had als driveletter eerst een lange tijd de letter (M). Toen had ik, bij mijn weten, geen last van dat venstertje. Sinds enige (korte) tijd heeft mijn eigenwijze pc die driveletter op een voor mij raadselachtige manier veranderd in (O). Kan het daaraan liggen en zo ja, kan ik dan zonder enig risico die letter weer wijzigen in de oorspronkelijke (M) en dan eens kijken of dat venstertje zich niet meer vertoont?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...