Ga naar inhoud

Kan pc niet opstarten CFGMGR32.dll ontbreekt


Aanbevolen berichten

Na diverse mails met opdrachten van Microsoft te hebben gehad omdat servicepack 1 van Windows 7 niet te installeren was,(configuratie bleef hangen op 99%) uiteindelijk lukte het nog niet. Hadden ze nog een oplossing omdat ik korte tijd ccleaner had geinstalleerd en weer verwijderd, ik moest een systeemherstel doen van voor de datum dat ik ccleaner had geinstalleerd. Dat heb is dus gedaan en toen ik de pc daarna weer opstartte kreeg de melding: Systeemfout logonUI.exe CFGMGR32.dll ontbreekt. Dit krijg ik dus ook in veilige modus. Helaas heb ik geen installatie cd van Windows 7 omdat het door Dell al geinstalleerd was. Ik werk nu op een oude pc met Windows XP en ik weet me geen raad omdat alle belangrijke gegevens op mijn nieuwe pc staan. Weet iemand hoe ik het ontbrekende bestandje weer in de pc kan krijgen.Microsoft biedt geen hulp meer.
Link naar reactie
Doorgaans wordt bij het opstarten van een nieuwe pc gevraagd om backup-schijfjes te maken. Heeft de Dell geen herstelpartitie?\nZelf al gezocht met Google op CFGMGR32.dll ? Kom op o.a. [url]http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?cfgmgr32[/url] uit, waar je het zou kunnen downloaden.\n\nOok nu blijkt weer het nut/de noodzaak om zelf regelmatig een backup te maken.
Link naar reactie
Vaak kom je door ,tijdens het opstarten van F10 in te drukken ,in een menu terecht vanwaar je verschillende optie\'s hebt ,,terug naar fabrieks instellingen ,,of window\'s repareren.\n \nKan in dit geval ook een andere F toets zijn ,,maar bij alle pc\'s waar geen cd/dvd wordt meegeleverd bestaat deze mogenlijkheid.
Link naar reactie
Maar bij bijna al die oplossingen in Venstertje zijn data wel kwijt en dat wil je niet.\n\nGa daar: [url]http://www.schoonepc.nl/instal/bootcd.html[/url] eens lezen en maak een opstartbare cd. Je nieuwe pc start dan op vanaf een cd en als je er een externe schijf aanhangt, haal je eerst je data terug. \n\nDit kan overigens ook met een live cd van Ubuntu, die je dan niet installeert, maar gebruikt om vanaf cd ubuntu te draaien op je nieuwe pc om zo je data over te zetten.\n\nNadat je data is gebackupped ga je aan herstel werken.
Link naar reactie
Hartelijk dank voor alle adviezen. Ik heb inmiddels d.m.v. een recovery programma dat ik op mijn oude pc heb kunnen downloaden en gebrand heb het systeemherstel op mijn nieuwe pc ongedaan kunnen maken en nu start de pc weer normaal op. Het enige wat nog steeds niet wil lukken is servicepack 1 van Windows 7 te installeren, dat blijft steeds hangen bij het converteren. Maar dat laat ik voorlopig maar even rusten. Ik ben al blij dat ik weer in mijn pc kan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...