Ga naar inhoud

IE9 en flash plugin werkt niet


Aanbevolen berichten

Op de laptop van mijn broer is na een herinstallatie van windows vista ook IE 9 geïnstalleerd en daarbij ook de flash plugin. Na enkele weken goed te hebben gewerkt is de flash plugin niet meer actief in IE9.\r\n\r\nOp verschillende manieren de flash plugin opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Zelfs het verwijderen van flash met een programma van de adobe site heeft niet geholpen. Het maakt ook niet uit of ik het installatiebestand met administrator rechten start of niet. Ook de virusscanner(avast) is uitgezet om mogelijke problemen tijdens de installatie te voorkomen.\r\n\r\nHet is wel gek dat in de software lijst de flash plugin terug te vinden is en aan het einde van de installatie de melding staat dat de installatie voltooid is.\r\n\r\nHet installatie bestand opnieuw downloaden heeft ook niet geholpen. Volgens mijn broer zijn de problemen pas ontstaan na een update van windows. In de lijst met updates kan ik niets vinden wat de flashplayer zou kunnen blokkeren.
Link naar reactie
[i]Heb je eens alle andere plugins uitgeschakeld ?[/i]\r\n\r\nJa, maar het maakt geen verschil.\r\n\r\n[i]Is er een foutmelding of wat is er te zien i.p.v. het filmpje ?[/i]\r\n\r\nEr verschijnt geen enkele foutmelding. Via de link [url=http://www.adobe.com/software/flash/about/]Adobe site[/url] verschijnt in plaats van het versie nummer het beeld volgens de bijlage. Wat wel opvallend is tijdens de installatie is dat de browser afgesloten moeten worden voordat er verder wordt gegaan. Dit is op de andere PC nog nooit voorgekomen.\r\nIets anders dat opvalt is dat tijdens de installatie vanaf 50% een sprong naar 100% gaat terwijl de installatie met FF nog enkele procenten meer nodig had om de sprong naar 100% te maken.\r\n\r\nIk heb ook geprobeerd om met een USB versie van Firefox de flashplayer te installeren en daar werkt het zonder problemen. Alleen is de USB snelheid te traag om video\'s zonder haperingen te bekijken.\r\n\r\nHet is op de laptop wel mogelijk om via configuratiescherm enkele instellingen van de flashplayer aan te passen.\r\n\r\n\r\n\r\n[b]Ik heb het ondertussen werk werkend gekregen door een van de 2 paardenmiddelen te gebruiken. Met systeemherstel de laptop een dag terug gezet en de flashplayer doet het weer zonder problemen.[/b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...