Ga naar inhoud

Extern buroblad Windows7


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil via extern buro blad met een computer van buiten af mijn computer thuis bedienen.\r\nWat is het stappen plan en hoe doe ik dat ?\r\nIk heb dit eerder op mijn computer gehad, toen heb ik het laten instellen door een kennis.\r\nIk heb ook Teamview als geprobeerd maar in vergelijking met extern buro blad vind ik Teamview trager. En via de extern buro blad verbinding gebruikt ik minder mb’s, \r\ndit is belangrijk i.v.b. mobiel internet abbo. Ik draai op Win7 64 bit.\r\nAlvast bedankt !
Link naar reactie
welke windows 7? Je hebt professional of duurder nodig om extern bureaublad te kunnen gebruiken. Anders moet het met software van derden.\n\nIn ieder geval zul je ook in de router poort(en) moeten forwarden. Welke poort dat is vertelt de extern bureaublad software je, want die mag je namelijk zelf aanpassen.
Link naar reactie
Een paar tips. \n\n1. Zorg voor sterke wachtwoorden\n2. Denk ook aan het Administrator account. Deze heeft ook standaard toegang via RDP. Of een sterk wachtwoord erop, of het account disablen. (als je het disabled, maak dan wel even een ander account aan met admin rechten, zodat je je eigen account nog kan resetten.) \n3. Als je computer geen vast ip-adres heeft, gebruik dan DynDNS.org\n4. Als je de port forwarding instelt in je router, gebruik dan niet de standaard port, 3389, om te connecten, maar iets anders, bijvoorbeeld 3398\n\nEen sterk wachtwoord is een wachtwoord van 8 tekens of langer, met cijfers en hoofdletters gecombineerd. En geen bestaand woord gebruiken. Voorbeeld van een sterk wachtwoord: IkWil25piZZas\n\nAls het al ingesteld is geweest, en je router en de pc zijn niet veranderd is het vrij simpel.\n\nStappenplan:\n1. Controleer je wachtwoorden.\n2. Zet remote desktop aan.\nDat is alles. Het moeilijke gedeelte is de router configureren, maar dat is al gedaan. en zolang er niets gewijzigd is, zou dat nog moeten werken.
Link naar reactie
Hoi.\r\n@Foobar ; Ik draai op win7 Profesional 64 bit.\r\n@EdMoor ; Klopt, heb ik nu ook draaien maar vind ik traag in vergelijking met extern buroblad, daar ik een mobiel abbo van vodafone gebruik in frankrijk. Mijn ervaring was dat ik met extern buroblad sneller kon werken en inderdaad ( @ dutch-online ) het gebruik minder snel verbuikt was, naar mijn mening. Maar Teamview is zeker makkelijk in gebruik en installatie.\r\n@Marc H ; Super ! alleen ben ik net van telfort naar ziggo overgestapt en dus ook een nieuw modem e.d. dus geen back-ups of zo..
Link naar reactie
Handleiding is niet te vinden, dan wordt het lastiger. En ziggo heeft geen vast ip adres. Om dat op te lossen moet ook bij Dyndns.org een account ingesteld worden, en dat in de router instellen.\n\n1. Maak bij DNDS.org een gratis account aan en koppel een hostnaam aan je huidige IP adres. [URL=\"http://www.dyndns.com/services/dns/dyndns/\"]Linkje[/URL]\n2. Log in op je modem, en stel het dyndns account in bij dynamic DNS. \n3 Ga naar DHCP, en geef je PC een static ip adres. \n4. Ga naar gateway, port forwarding en route poort 3389 naar het ip adres van stap 3\n5. stel je pc in (zie mijn post van 16 juli)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...