Ga naar inhoud

windows xp heel erg traag


Aanbevolen berichten

Hoop dat iemand mij kan helpen. Het laptop van mijn zoon was erg traag geworden, dacht ik geen probleem dan maar opnieuw installeren, heb ik gedaan, (2 keer zelfs) en toch blijft de internet verbinding heel erg traag, ook updates wil die ook niet doen. Kan het aan de harde schijf liggen??? er is verder niets aan de hand met de internet hier, al de andere pc\'s doen het prima. graag jullie hulp.
Link naar reactie
Naast Windows, moeten ook alle drivers van de hardware worden geinstalleerd. Is dat gedaan?\nOm de harde schijf te controleren:\nKlik met links op Deze Computer\nKlik met rechts op de schijf waar Windows op staat en kies eigenschappen.\nKies het tabblad Extra.\nKies \"Nu controleren\" \nZet de 2 vinkjes in het schermpje dat verschijnt\nKlik op OK\nJe krijgt een melding dat het niet kan, omdat Windows in gebruik is.\nStart opnieuw op en de controle zal plaatsvinden.(Niet op een toets drukken)\n\nNa afloop (kan wel 1 of 1,5 uur duren, kan de resultaten uitlezen in de logboeken van Windows Toepassingen. \nLogboeken vinden: Klik Rechts op Deze Computer en kies \"Beheren\".\n\nNiek\n\nEn die Dutch: [QUOTE]Uitblazen stof kan vertragend werken.[/QUOTE] begrijp ik zonder komma geheel niet.:-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...