Ga naar inhoud

Win vista herinstallatie


Aanbevolen berichten

Ik heb win vista opnieuw moeten installeren van een ingebakken partitie op mijn harde schijf.\r\nAls eerste heeft het installatieproces een back-up gemaakt van mijn harde schijf en deze weg geschreven op mijn C-schijf.\r\nNa een succesvolle installatie vond ik inderdaad het back-up bestand.\r\nAls ik nu van deze back-up een progr. wil starten wil dit in de meeste gevallen niet draaien, kopieer ik nu het betreffende exe. bestand naar het bureaublad dat werkt dit ook niet.\r\nVerplaats ik nu het programma naar het bureaublad dan mist deze ook van alles.\r\nDocumenten kan ik niet bewerken omdat het een niet \"lezenbestand\" is geworden, welke ik niet gewijzigd krijg.\r\nWaarschijnlijk kan ik dit alleen uitvoeren als administrator, alleen weet ik niet meer waar en hoe ik zou moeten instellen.\r\n\r\nIk realiseer me dat ik nu veel van jullie vraag maar hoop toch dat jullie mij op weg kunnen helpen.\r\nMocht alles weer zo draaien zoals ik dat graag wil, lijkt het mij ook handig als ik deze back-up kan verwijderen, wat ook niet zo eenvoudig is als het lijkt.\r\nIk zie jullie oplossingen graag tegemoet!!!!!!!!!!!!\r\n\r\nBij voorbaat mijn hartelijke dank.
Link naar reactie
Programma\'s uit de backup kun je niet draaien, die moet je op de normale manier in je nieuwe installatie herinstalleren. Heeft te maken allerlei registervermeldingen die in de verse installatie niet aanwezig zijn.\n\nWat betreft het bewerken van bestanden: als je deze in de backuplocatie probeert op te slaan gaat het waarschijnlijk daardoor mis. De backup zal alleen-lezen zijn. Kies een locatie in je nieuwe installatie, of beter, zet eerst alle bestanden die je nog wilt hebben uit de backup terug.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...