Ga naar inhoud

windows easy transfer


Aanbevolen berichten

Misschien een dooddoener over herinstallatie win 7,maar ik vraag het toch maar. In \"oude\" computer heb ik al mijn documenten, muziek, video\'s, favorieten, enz. naar een andere primaire partitie (te weten E) overgeheveld. [B]Bij de herinstallatie van Win 7 verander ik niets aan de bestaande partities. [/B]Zet easy transfer nu alles weer naar E over of staat alles automatisch op C (besturingsysteem)?\r\n:confused:
Link naar reactie
Rob: Automatisch gaat dat denk niet. \nMaar je mag in de nieuwe versie kennelijk zelf kiezen wat je terug wilt zetten.\nKijk daar even: [url]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/features/windows-easy-transfer[/url]\n\nAl blijf ik het link vinden, om de nog bestaande partitie met bestanden niet te backuppen, voor je gaat installeren.\n\nNiek
Link naar reactie
Bedankt Niek. Uiteraar maak ik veiligheidshalve backups van de overige partities. Was gewoon nieuwsgierig wat easy transfer nu wel of niet doet. (misschien komt m\'n vraag wel uit luiheid voort, zo van..ik ga achteroverhangen en esay transfer doet de rest, haha) Vermoedelijk neemt hij documenten enz. wel mee van de lokale schijf E maar bijvoorbeeld niet de data van (nieuw volume G)\r\nHoe dan ook, (nogmaals) ik maak een back up van alles. Bedankt voor je reactie.
Link naar reactie
Ik heb al een paar systemen omgezet op een nieuwe computer en daarbij ook windows easy transfer gebruikt, ik moet eerlijk zijn het werkt goed eigenlijk tegoed want het duurde in één geval meer dan 24 uur om alles over te zetten en in de andere gevallen ruim de helft van die tijd dus je moet wel geduld hebben.\n\nEen makkelijkere manier is (ik doe dit zelf altijd) je mail backuppen(ik gebruik Thunderbird en Firefox en dus backup met Mozbackup) de mijn Documentenmap zet ik gewoon over op een andere Externe schijf. De Harde schijf zelf gaat uit de PC en in een extern USB kastje of sinds kort gewoon los in een losse extender van 20 Euro.\nIk zet altijd in elke door mij afgedankte PC (ook al gaat deze naar familie) een nieuwe Harde schijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...