Ga naar inhoud

inlogproblemen


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop waarop ik kliktime ([url]http://www.kliksafe.nl/consument/kliktime/[/url]) heb geïnstalleerd. Met dit programma kun je als ouder tijdinstellingen en andere beperkingen invoeren. Ik doe dat voor de kinderen.\r\nOp de laptop (Asus X59sl, 3 Gb werkgeheugen, intel duo core2) draait Vista. Als ik de laptop opstart krijg ik een inlogscherm waarop ik moet inloggen. Een ervan is kliksafe (de beheerder van instellingen kliktime, dat ben ik als ouder) en een inlog voor de gebruiker (in dit geval mijn zoon).\r\n\r\nEchter ik kan nu op beide inlog met de normale wachtwoorden niet meer inloggen. \r\nIk krijg dan de volgende melding: Aanmeldingsfout: gebruikersaccount beperkingen. Mogelijke oorzaken hiervan zijn: geen blanco wachtwoorden toegestaan, beperkingen van aanmeldingstijden, of een beleidsbeperking is van toepassing.\r\nALles geprobeerd; caps lock, toetsenbord instellingen, taal, opstarten in veilige modus (verschillende opties). \r\nIk wil evt wel opnieuw windows erop zetten maar hoe? \r\n\r\nWie kan mij uit de brand helpen?\r\n\r\nGroeten\r\nSjors
Link naar reactie
kan je nog in veilige modus komen (op f8 tokkelen direct na aanzetten van de pc; soms komt er een schermpje dat vraag van welk medium je wilt opstarten, kies dan de default - hdd) en tokkel meteen daarna weer op f8 tot het menu verschijnt om in veilige modus te komen.\r\nin veilige modus kan je proberen kliktime te verwijderen, ccleaner het register laten opruimen en herstarten.\r\nje kan ook kiezen voor systeemherstel en terugzetten van een herstelpunt van voor de installatie van kliktime.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...