Ga naar inhoud

kan vaak niet afsluiten


Aanbevolen berichten

vaak gebeurt het dat als ik de computer ga afsluiten hij dan weer gaat opstarten. in de slaapstand zetten is dan de enige mogelijkheid als het na een keer of 5 proberen echt niet lukt. ik heb ergens gelezen dat het probleem kan zijn dat Windows \"denkt\" dat er een systeemfout is en daarom automatisch herstart. het uitvinken van deze optie gaf echter ook geen resultaat.\r\nik heb windows 7 en de computer is nieuw. behalve een printer is er verder geen randapparatuur op aangesloten. het vreemde is eigenlijk dat dit probleem willekeurig optreed. de ene keer lukt het wel, en vaak weer niet en waar het nou aan ligt......ik weet het niet.
Link naar reactie
Probeer eerst eens of het wel werkt als er geen netwerkkabel aangesloten zit.\n\nHet BIOS heeft waarschijnlijk een aantal opties met \'[I]Wake on[/I]...\' (LAN, mouse, key), zorg eens dat die uit staan, als test dus.\n\nVerder zou je in je Apparaatbeheer bij elk device wat een tab \'[I]Energiebeheer[/I]\' heeft [I]tijdelij[/I]k alle vinkjes kunnen weghalen bij \'[I]De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen[/I]\'. Om te proberen of in die richting een oorzaak ligt dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...