Ga naar inhoud

burau blad achtergrond


Aanbevolen berichten

In Home basic zou het wel moeten kunnen: [url]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/change-your-desktop-background[/url]\nTenzij het een upgrade versie is:\n\n[QUOTE]Als op uw computer een upgrade van een eerder versie van Windows is uitgevoerd naar Windows 7 Home Basic of Windows 7 Starter, is het niet meer mogelijk om met de rechtermuisknop te klikken op het bureaublad voor het wijzigen van de bureaubladachtergrond of overige instellingen voor vormgeving.[/QUOTE]\n\nVolgens mij is W7 Starter de enige waar het formeel niet kan.\n\nAls het pas van de laatste dagen is zou ik eens een online antivirusscan doen in veilige modus met netwerk ondersteuning bij ESET of BITDEFENDER.\n\n\nNiek
Link naar reactie
Het kan best dat ik me vergis, maar bij mijn weten kan de achtergrond niet zonder externe tool worden gewijzigd op \"de versie die in Nederlands standaard op de meeste netbooks wordt geleverd\".\n\nMaar goed, de instructies zijn er. Als die werken dan kun je daar mee vooruit en kan een los programma altijd alsnog.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...