Ga naar inhoud

Cookies verwijderen WIndows 7


Aanbevolen berichten

Ik moet een aantal watermeterstanden doorgeven via internet. Bij het invullen van de 2e stand geeft de site aan dat ik de gegevens al heb ingevuld. De klantenservice vertelde mij dat ik dan de cookies moet verwijderen.\r\n\r\nHoe doe ik dat? Ik kan namelijk via wel cookies verijderen, maar dan zijn ze allemaal weg. Ook vooraf ingevulde gebruikersnamen / inlognamen op diverse sites, enz.. M.a.w.: hoe kan ik de cookies van 1 site verijderen?
Link naar reactie
Hoe dat moet hangt af van de browser die je gebruikt.\r\n\r\nAan je verhaal te horen gebruik je Internet Explorer.\r\n\r\nDe stap Extra > Internet Opties > tabblad Algemeen is correct.\r\nKlik daar onder het onderdeel Browsegeschiedenis op Instellingen. In het nieuwe venster klik je op Bestanden weergeven. Je komt dan in een map waar ook de cookies in staan (deze beginnen met cookie:). Ook de naam van de website wordt genoemd, dus de cookies van het waterleidingbedrijf moeten makkelijk terug te vinden zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...