Ga naar inhoud

Kan geen programma's openen


Aanbevolen berichten

hey, ik zit met een probleempje\r\n\r\nSinds ik mijn PC (XP) heb geformatteerd en weer alles terug heb geinstalleerd. Kan ik sommige programma\'s niet meer openen. Dit is het probleem;\r\n\r\nAls ik bijv. weer de nieuwe MSN wil downloaden dan download die hem wel maar, als ik hem eenmaal wil openen. Klik ik op \'openen\' en daar blijft het bij. Hij doet niks. Ik kan dus geen programma\'s openen die gedownload zijn blijkbaar\r\n\r\nMisschien dat een van jullie me kan helpen?:confused:
Link naar reactie
\"Alles weer terug heb geïnstalleerd\" ? Wat versta je onder \"alles\" ?\nHeb je alle drivers van je hardware ook geïnstalleerd? \nZoals chipsetdriver, videodriver, etc?\nWaarom heb je XP opnieuw geïnstalleerd? \nGaf de pc problemen? \nHeb je een schijfcontrole gedaan? \nHoe vol is je harde schijf?\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;576040]\"Alles weer terug heb geïnstalleerd\" ? Wat versta je onder \"alles\" ?\r\nHeb je alle drivers van je hardware ook geïnstalleerd? \r\nZoals chipsetdriver, videodriver, etc?\r\nWaarom heb je XP opnieuw geïnstalleerd? \r\nGaf de pc problemen? \r\nHeb je een schijfcontrole gedaan? \r\nHoe vol is je harde schijf?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nUhm, Ik zal wel alles uitleggen van wat er eerst gebeurde. Ik zat een spel te spelen, toen opeens mijn scherm vast liep. Ik dacht misschien lagg ofzo, maar het scherm bleef maar vast lopen ik kon niks klikken hij liep maar vast. Ik zette toen de PC uit en deed hem weer aan, toen kreeg ik een message.. ik kan me niet precies herinneren wat er stond, er was iets met schijffout dacht ik. En toen stond er ook nog dat ik me PC moest opstarten door middel van CTRL+ALT+DEL, dus dat deed ik en hij herstartte maar toen kreeg ik weer dat bericht( het was nog op het zwarte scherm) Ik kon dus niet meer inloggen.\r\n\r\nToen had ik dus maar besloten men PC de formatteren, en weer opnieuw geinstalleerd. Daarna gaf die geen schijffout meer aan en kon ik weer naar mijn inlogscherm. \r\n\r\nEn ja, er stonden 3 vraagtekens bij apparaatbeheer, bij videokaart, sm bus, ethernet. Toen heb ik weer de drivers gedownload voor ze en zijn de 3 vraagtekens nu weg. \r\n\r\nNee ik heb geen schijfcontrole gedaan en mijn harde schijf is niet vol. 139 GB beschikbaar van de 149GB
Link naar reactie
Nee de updates zijn het probleem denk ik niet. \nIk zou eerst maar eens een grondige schijfcontrole doen. \nTikt de harde schijf? (hoeft niet perse)\nMaar je eerste foutmeldingen worden wel veroorzaakt door fouten op de harde schijf.\nEn als die geen beschadigde delen vindt, dan toch even de juiste drivers downloaden bij de fabrikant van je merkpc, danwel de fabrikant van moederbord en videokaart.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...