Ga naar inhoud

registery booster 2010


Aanbevolen berichten

G.M. Als ik m\'n laptop opstart met \" vista \" opstart dan krijg ik elke keer de banner met de melding:\r\n\r\n Gebruikers accountbeheer Uw toestemming is nodig om door te kunnen gaan\r\n Registry Booster 2010\r\n Uniblue Systems\r\n\r\n ga door als U reeds met deze bewerking bent begonnen\r\n\r\n Details doorgaan annuleren\r\n\r\n Mijn vraag is nu, kan het kwaad om hier mee door te gaan en waar dient het voor ???? \r\n\r\n bvd. A 3
Link naar reactie
Doorgaans komt zo\'n vraag niet spontaan. Je zult zelf er voor gekozen hebben om het programma te installeren. Wat het is: Google al geprobeerd? [url]http://download.cnet.com/Registry-Booster-2011/3000-2094_4-10510869.html[/url] , [url]http://www.invender.nl/product/Registry_Booster_2010[/url]\nAls je gebruik wilt maken van een register-cleaner, zou je het kunnen proberen. \nUit die 1e link blijkt dat de 308 gebruikers gemiddeld 2,5 van 5 sterren geven; niet echt enthousiast dus.\nMisschien dat ccleaner dan handiger is.\nLet wel op: weet wat je doet als je met het register aan de slag gaat.
Link naar reactie
[QUOTE=falstring;576035]rb is onbetrouwbaar. het hoort nog net niet in de categorie ´u heeft 1001 errors, en als u niet betaalt zorgen wij ervoor dat uw pc niet meer opstart´. \r\nkom ik het tegen op een pc, dan is mijn eerste actie: verwijderen, herstarten, ccleaner het register opruimen, en weer herstarten.[/QUOTE]\r\n\r\nEn daar ben ik het voor 1000% mee eens.\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...