Ga naar inhoud

Hi Dongel op Android Tablet.


Aanbevolen berichten

[QUOTE=fransjan;575734]Android is toch gemaakt op basis van Linux.[/QUOTE]\r\nKlopt, maar dan wel heel erg afgeschermd.\r\n\r\nDe eerste stap zal zijn je Android rooten en dan hopen dat er genoeg standaarddrivers zijn meegeleverd die wel in een \'normale\' Linux aanwezig zijn. Makkelijk zal het in ieder geval niet zijn.\r\nMij lijkt het eenvoudiger om de simkaart uit de dongel in je Android-telefoon te proppen; het zou zomaar kunnen dat het dan meteen werkt.
Link naar reactie
Volgens helpdesk van Hi , Moet ik Google Android applicatie via appstore of market aanspreken op Hi bel status.\r\nDit heb ik gedaan dan worden er twee icoontjes aangemaakt , te weten telefoonboek en Hi Belstatus.\r\nIn telefoonboek druk ik op syncroniseren , dan gaat hij zoeken , en komt met melding geen verbinding.\r\nDruk ik op belstatus , dan komt mijn verbruik en tegoed.\r\nVerder kan ik er niets mee.
Link naar reactie
Je kunt, denk ik, het beste kiezen voor [B]WCDMA[/B] -\nWideband Code Division Multiple Access, verbinding voor UMTS.\n[QUOTE] EV-DO is clearly ahead in its 5 year maturation cycle in the US and will continue to enjoy a dominant market-share till at least 2010 ([B]though WCDMA will completely dominate EV-DO worldwide[/B]). By that time, 3G penetration will reach over 50%. [/QUOTE]\n[url]http://www.tech-faq.com/wcdma.html[/url]\n\n[QUOTE] Voor mensen die een Android tablet hebben gekocht gebaseerd op de \"Zenithink ZT-180\" cpu\nHier kan je alles kwijt over deze tablet en eventuele vragen [/QUOTE]\n[url]http://ndss.nl/viewtopic.php?f=50&t=8800[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...