Ga naar inhoud

Partitie's


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, i.v.m. het maken van een systeembackup, Windows 7, zie ik daar staan de partitie C / D / W-externe schijf / maar ook op 1 ,( PQSERVICE.) Vrij, 9 GB, gebruikt, 11 GB, totaal dus 20 GB. Weet iemand wat dit is en wat er dan op staat en kan je dit ongestraft verwijderen ?? Alle ( systeem ) Backups gaan bij mij naar de Externe schijf, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Oldtimer. P.S. Heb deze Computer gekocht met Vista er op ( Acer ) en er later Windows 7 op gezet, dus met installatie schijf.
Link naar reactie
Het is de partitie waar de bestanden opstaan die voor een recovery nodig kunt hebben. Als je echter reeds een set DVD\'s hebt gemaakt met herstel bestanden, dan heb je die partite in principe niet meer nodig. \nAls je de ruimte echter niet mist, zou ik er wel lekker afblijven.\nHerstellen met ALT+ Functietoets is nog steeds gemakkelijker voor een beetje leek, dan wanneer je dat vanaf herstel dvd\'s moet doen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...