Ga naar inhoud

blauw scherm ntfs


Aanbevolen berichten

Hallo\r\nKan iemand mij helpen? Ik heb windows XP en sinds een paar weken krijg ik ongeveer 1x pw een blauw scherm en daarna start de pc opnieuw op.\r\nDat opnieuw opstarten heb ik uitgezet zodat ik het blauwe scherm kon lezen \r\nEr staat dit (mi belangrijkste tekst)\r\nbeschadigde bestand: Ntfs.sys\r\nPAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA\r\n\r\nSTOP - 0x00000050 (0x96B7203C, 0x00000001, 0B9E7A7E6, 0x00000000)\r\nNtfs.sys - address B9E7A7E6 base at B9E5E000, Datestamp 48025be5\r\n\r\nIk ben geen held met computers en windows opnieuw installeren kan ik niet.\r\nWie weet wat ik nog kan doen behalve pc wegbrengen naar reparatieman?
Link naar reactie
Maak een backup van je belangrijke bestanden en doe eens een schijfcontrole.\r\nSchijfcontrole uitvoeren:\r\nKlik met links op \"Deze Computer\". Klik met rechts op de C: of Systeem schijf en kies \"Eigenschappen\" \r\nKies het tabblad \"Extra\" en kies \"\"controleren\". Vink daarna beide vinkjes aan en klik OK.\r\nJe krijgt een melding dat de controle nu niet kan worden uitgevoerd.\r\nStart de pc op en blijf er verder een uurtje vanaf.\r\nDe schijf wordt gecontroleerd.\r\nLees daarna in het logboek \"toepasingen\" onder de melding \"Winlogon\" of er beschadigen zijn aangetroffen. \r\nDe logboeken vindt je met een rechtsklik op \"Deze Computer\" en dan \"Beheren\" te kiezen.\r\nWe lezen graag het resultaat.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...