Ga naar inhoud

Gif's bewegen niet meer


Aanbevolen berichten

Zoals aangegeven in de plaatjes bijgevoegd zijn mijn snelkoppelingen van een plaatje en het plaatje gelijk, de Rechter snelkoppeling is een snelkoppeling naar het plaatje op het buroblad zelf, de Linker snelkoppeling is daarentegen doel \"C:\\Users\\ nieuw\\Desktop\\Nieuwe map (2)\\Nieuwe map\\twirl.gif\" ik heb alleen het pictogram veranderd maar ook van deze was het plaatje gelijk.\r\n\r\nPlaatje 3 met het originele pictogram er door Windows7 aan gegeven en de door mij aangetekende verwijzingen.\r\n\r\nVandaar dat ik je dus niet begrijp het werkt hier gewoon wat jij aangeeft.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;575405]Dat is leuk en aardig, maar nu in 100 shortcuts het Doel veld aanpassen.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is dus wat ik probeer uit te leggen , als je een snelkoppeling maakt dan word ook de doelmap aangepast en hoef je niets aan te passen.\r\n\r\nOf heb ik er nu helemaal niets van begrepen.\r\n\r\nEven voor de goede orde je kunt geen snelkoppelingen meenemen als je niet ook de doelmap mee neemt, dus dan begin je al verkeerd en ten tweede om een plaatje te openen dan moet je daar wel een juist programma voor hebben ingesteld als Irfanvieuw of AcDsee enz.\r\n\r\nVerder geld wat ik al aanhaalde in eerdere reactie aangaf betreffende de EU regels.\r\nXP was van voor de invoering van die regels.
Link naar reactie
Hulk wil graag het volgende programma als ik hem goed begrepen heb:\n\n1 - Neem in welke tekst de snelkoppeling in het Doel momenteel bevat.\n2 - Neem in welke tekst dat moet worden.\n3 - Neem in vanuit welke map moet worden gezocht naar snelkoppelingen die de bij 1 opgegeven tekst bevatten.\n4 - Start het zoeken en verander in alle gevonden snelkoppelingen de tekst in het Doel veld zoals opgegeven bij 1 in de tekst zoals opgegeven bij 2.\n\nDat is niet zo moeilijk te maken in bijvoorbeeld VB Script. Blijft alleen nog even de vraag wat dan te doen met het veld Beginnen in. Ik denk dat dat dan ook moet worden aangepast.\n\nHulk?
Link naar reactie
En dat is dus een opmerking waar niemand iets mee opschiet. Zoals ik al zei is een dergelijk programma best te maken.\nHet grote voordeel van een dergelijk programma is dat alle andere gegevens zoals bijvoorbeeld het Opmerking veld ongemoeid blijft.\nAls je een nieuwe snelkoppeling maakt ben je dat en andere gegevens van de bestaande snelkoppeling kwijt.
Link naar reactie
Er is qua software altijd overal wel iets voor te maken maar of het zin heeft om je daar op te storten.:cool:\r\nHoewel het voor De Hulk een mooi uitdaging zou zijn om er eens mee te beginnen.:confused::rolleyes:\r\n\r\nOf hij gaat gewoon honderd doel regels handmatig aanpassen, hij had in de tijd die hij verdoet op het forum allang klaar had kunnen hebben.:D\r\n\r\nZonder dat ik ook maar iets tegen De Hulk heb of ook maar kan hebben want ik ken hem niet, maar als ik hem kan helpen dan blijf ik dat doen, ook al past hij nog zo vaak zijn eigen Topic vragen onderwijl aan.:o
Link naar reactie
Hulk heeft al eerder aangegeven dat best te willen doen maar het concept van programmeren er echt niet in krijgt. Hij is de enige niet. Dus vind ik het geen enkel probleem om te proberen daar behulpzaam in te zijn. Wie weet rolt er een leuk en nuttig programma uit, net zoals de vorige die ik voor hem maakte. Al is hij dan de enige die het nu gebruikt.
Link naar reactie
Ik heb meerdere opdrachtregels geprobeerd. Achter de DOS-prompt maar hij accepeert de opdracht niet is geen interne of externe opdracht.\r\nIk weet ook niet waar dat exe.bestand moet staan.\r\nShortcut.exe /F:\"G:\\0_AFBEELDINGEN\"\\/A:E /T:\"G:\\INDEX\\FEEST-, GEDENK- en THEMADAGEN\\KERSTMIS\\0_AFBEELDINGEN\"/W:\"G:\\INDEX\\FEEST-, GEDENK- en THEMADAGEN\\KERSTMIS\\0_AFBEELDINGEN\"\r\n\r\nVerder kom ik niet.\r\n\r\nVolgens mij kun je bij een script > Beginnen in leeg laten want die kan ik rustig deleten.Zal het nog eens proberen.\r\nEdit: sorry, kun je niet deleten. \r\n\r\nIk zal de stappen aangeven van de goede en foute snelkoppeling.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"]FOUT[/COLOR]\r\n\r\n[B]Doel[/B]\r\n\"E:\\INDEX\\FEEST-, GEDENK- en THEMADAGEN\\KERST en NIEUWJAAR\\KERSTPLAATJES_AFBEELDINGEN\\33-20071208-1fb764.gif\"\r\n\r\n[B]Beginnen in:[/B]\r\n\"E:\\INDEX\\FEEST-, GEDENK- en THEMADAGEN\\KERST en NIEUWJAAR\\KERSTPLAATJES_AFBEELDINGEN\"\r\n\r\n[COLOR=\"Green\"]Goed[/COLOR]\r\n\r\n[B]Doel[/B]\r\n\"E:\\INDEX\\FEEST-, GEDENK- en THEMADAGEN\\KERSTMIS\\0_AFBEELDINGEN\\33-20071208-1fb764.gif\"\r\n\r\n[B]Beginnen in:[/B]\r\n\"E:\\INDEX\\FEEST-, GEDENK- en THEMADAGEN\\KERSTMIS\\0_AFBEELDINGEN\"\r\n\r\nDie link die ik gaf met dat zeer ingewikkelde script, hoe activeer je zoiets en kun jij daar niet even naar kijken Edmoor. Omdat daar gesproken wordt dat je het path kunt invoeren. Bulk rename path...
Link naar reactie
Oké, Edmoor, alles geprobeerd maar ik kom daar niet verder mee.\r\n\r\nIk heb een andere methode gevonden. Met Glary Utilities scan ik station E, vervolgens ga ik naar de locatie en je ziet in de twee kolommen die naast elkaar staan de foute doelen. Dan moet je ze wel even opzoeken en openen maar dat is alles. Jammer dat je niet meerdere files kunt selecteren en uitvoeren/herstellen maar het scheelt in ieder geval in werk. Als je een beetje herkenbare namen hebt gaat dit vrij snel.\r\n\r\nKijk maar even wat jij nog kunt doen. Dat \'niet bewegen\' is toch erg jammer. Is toch vreemd een prachtig voorbeeldvenster en dan dit.\r\n\r\n@Stroke33\r\nHet ging nu even niet meer om het \'openen\' maar om het Doel: en Beginnen in: van snelkoppelingen. Dit zijn snelkoppelingen naar een afbeelding in dezelfde map. Als jij zegt dat zich die automatisch moeten aanpassen dan is dat bij mij niet gebeurd. Zeer vreemd is dat onder WXP daar wel een poging toe gedaan is en wordt verwezen naar bestanden van _SYNCAPP (Allway Sync) de afbeeldingen zijn dan wel zichtbaar maar van het doel klopt natuurlijk niets. Ik kan dat ook niet verklaren.\r\n\r\nIn ieder geval moet ik ze in W7U wel goed hebben en daarom werken we hier aan een oplossing, wat al aardig is gelukt. Als je nu de volgende keer reageert, kom dan met een stap of stappen. Ik begrijp ook niet alles, maar een concrete stap of aanwijzing kan ik wel uitvoeren. \r\n\r\nIk ben met je eens dat de topictitel niet meer past bij waar we nu mee bezig zijn. Ik was ook verrast door die shortcuts en had dat zo bij XP nog niet meegemaakt. Volgens mij veranderden ze daar bij aanklikken gewoon in afbeeldingen.\r\n\r\nEdit:\r\nIk heb een prachtig programma gevonden die alle functies heeft, dus ook de bewegende gif\'s laat zien. Zou iedereen aanraden eens te gaan werken met FastStone Image Viewer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...