Ga naar inhoud

Boot DVD Vista SP2


Aanbevolen berichten

Hi, mijn PC doet een beetje gek en nu wil ik hem herstellen (er gaan dan toch geen bestanden verloren?) m.b.v. de vista dvd. Nu heb ik deze DVD wel maar alleen zonder enkele SP\r\n\r\nInmiddels heb ik al windows vista SP2, en ik wil een bootable dvd maken SP2 dvd maken waarmee ik kan herstellen en eventueel later kan herinstalleren. Nu heb ik [URL=\"http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=f25f9c49-1a3a-4336-ade6-32e34a448608\"]dit[/URL] bestandje al gedownload en gebrand, het enige probleem is: hij boot niet. Als ik opnieuw opstart dan staat er niet \'\'klik op een toets om dvd te starten\'\', maar hij herstart gewoon...\r\n\r\nWie weet een oplossing?
Link naar reactie
[QUOTE=Melvin1;574168]Hi, mijn PC doet een beetje gek en nu wil ik hem herstellen (er gaan dan toch geen bestanden verloren?) m.b.v. de vista dvd. Nu heb ik deze DVD wel maar alleen zonder enkele SP\nWie weet een oplossing?[/QUOTE]\n\nEn daarmee kan je gewoon herstel mee uitvoeren. Opstaren vanaf de dvd en kiezen voor herstel als je die keuze krijgt.\nMaak eerst een backup van je data.\n\nMaar als je een dvd wil slipstreamen met SP1 en 2, dan zou ik eens googlen op RT7Lite.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;574193]En daarmee kan je gewoon herstel mee uitvoeren. Opstaren vanaf de dvd en kiezen voor herstel als je die keuze krijgt.\nMaak eerst een backup van je data.\n\nMaar als je een dvd wil slipstreamen met SP1 en 2, dan zou ik eens googlen op RT7Lite.\n\nNiek[/QUOTE]\n\nIk kan geen herstel uitvoeren want de dvd start niet. Ik wil gewoon eigenlijk de volledige windows vista sp2 downloaden (legaal), want ik heb hier gewoon serienummer.\n\nEn wat bedoel je met slipstreamen?
Link naar reactie
[QUOTE=Melvin1;574324]Ik kan geen herstel uitvoeren want de dvd start niet. Ik wil gewoon eigenlijk de volledige windows vista sp2 downloaden (legaal), want ik heb hier gewoon serienummer.\r\n\r\nEn wat bedoel je met slipstreamen?[/QUOTE]\r\n\r\nWel eens van google.nl gehoord? [url]http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=slipstreamen&oq=slipstreamen&aq=f&aqi=g5&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1066l7351l0l16l15l2l2l2l0l203l1331l4.6.1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=8b7a51f4b54ac2f7&biw=1071&bih=837[/url]\r\n\r\nSlipstreamen is eigenlijk het samenvoegen van diverse bestanden op 1 opstartbare dvd. \r\n\r\nEn als de DVD niet opstart heb je geen goede dvd van Vista.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;574325][url]http://support.microsoft.com/kb/935791/nl[/url]\r\n\r\n\r\n [url]http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=891ab806-2431-4d00-afa3-99ff6f22448d[/url]\r\n\r\n\r\nEn zal vermoedelijk alleen werken op legale versies. ;):eek:[/QUOTE]\r\n\r\nHi, ik heb SP2 al, ik wil alleen een dvd van die SP hebben. Dus volledige windows vista SP2, die ook nog eens boot :P , en die tweede link had ik al vermeld in mijn eerste post:)
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;574331]Wel eens van google.nl gehoord? [url]http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=slipstreamen&oq=slipstreamen&aq=f&aqi=g5&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1066l7351l0l16l15l2l2l2l0l203l1331l4.6.1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=8b7a51f4b54ac2f7&biw=1071&bih=837[/url]\n\nSlipstreamen is eigenlijk het samenvoegen van diverse bestanden op 1 opstartbare dvd. \n\nEn als de DVD niet opstart heb je geen goede dvd van Vista.\n\nNiek[/QUOTE]\n\nIk had het gegoogeld maar snapte het nog steeds niet. En ik wist al dat ik geen goede dvd had, daarom had ik deze topic geopend :S
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;574332]Als de DVD niet opstart \r\n\r\nKan ook de DVD drive defect zijn.????:)[/QUOTE]\r\n\r\nHmm, misschien. Maar die dvd word wel gewoon herkend als ik hem erin stop terwijl de pc aan is. Er staat dan: wilt u setup.exe uitvoeren? ofzo.. dus volgens my is dat het niet:(
Link naar reactie
[QUOTE=Melvin1;574334]Ik had het gegoogeld maar snapte het nog steeds niet. En ik wist al dat ik geen goede dvd had, daarom had ik deze topic geopend :S[/QUOTE]\r\n\r\nHet wordt zeer verwarrend zo. \r\nJe huidige dvd is volgens mij niet als \"Image\" gebrand, maar als data dvd. Zo\'n dvd zal de pc nooit van kunnen opstarten.\r\n\r\nAls het alleen om een Vista dvd gaat met SP1 en sp2?\r\nJe had na een installatie met een goede Vista dvd die 2 sp\'s er allang opgehad nu. \r\n\r\nZorg dus dat je duidelijker wordt, met wat je hebt. \r\nJe dvd is eerst niet goed en nu ineens wel.\r\n\r\nLaat ik het zo zeggen. Als je pc van de huidige dvd niet opstart is de dvd niet goed, of je dvd speler stuk en dan ga ik er even vanuit dat je in de bios de juiste instellingen hebt staat. (Opstarten vanaf cd/dvd)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
OK, ik heb nog andere problemen op mijn pc (windows installer etc. werkt niet meer) daarom werd mijn verhaal wat warrig omdat ik wat elementen in mijn antwoord had verwerkt. Maar ik bedoel:\n\nIk heb hier een goede Windows Vista dvd liggen die netjes boot als ik hem erin doe en vervolgens reboot. Nu wil ik ook een Windows Vista dvd SP2 dvd hebben die ook netjes boot als ik hem reboot. \n\nIk heb nu nl. allang SP2 al geïnstalleerd en mijn computer kan SP2 niet installeren vanaf SP1 op 1 of andere gekke manier (na heel veel moeite is het een keer gelukt), maar dat is een ander verhaal.
Link naar reactie
[QUOTE=Melvin1;574550]\r\nIk heb nu nl. allang SP2 al geïnstalleerd en mijn computer kan SP2 niet installeren vanaf SP1 op 1 of andere gekke manier (na heel veel moeite is het een keer gelukt), maar dat is een ander verhaal.[/QUOTE]\r\n\r\nlees even zelf wat je nu tikt, want hier wordt het niet duidelijker van. SP installaren vanaf SP1???? EN SP2 is al geinstalleerd, maar toch weer niet.\r\n\r\nDOWNLOAD DIE SP\'S GEWOON BIJ MICROSOFT.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...