Ga naar inhoud

Pc wil niet opstarten windows 7


Aanbevolen berichten

Tja, je HD wordt niet (meer) gevonden, dan zou het opnieuw installeren overigens ook niet lukken.\r\nKan je in het BIOS komen (direct bij opstarten op F2 toets of zo trommelen)? Is je HD daar zichtbaar? \r\n\r\nJe vraag is er een uit de categorie \"hij doet \'t niet\". Hoe oud is je PC. Desktop of laptop. Welk merk. Gaf hij er zo maar de brui aan of waren er al eerder vage toestanden. Virus gehad. Hardware geïnstalleerd. Software geïnstalleerd. \r\n\r\nEr zijn hier veel helpers om je te helpen maar je moet zelf ook meehelpen.:smile:
Link naar reactie
Ik heb inderdaad software geinstalleerd. Kan wel in de bios komen. Ook is de schijf zichtbaar. Het betreft een desktop van 5 jaar oud met een Asus moederbord. Geen hardware geinstalleerd.\r\nIk heb de windows 7 dvd er in gedaan, maar krijg alleen dat scherm van waar op welk station ik windows wil installeren. Dus geen optie met opstartherstel.\r\nHopende dat ik zo genoeg info heb geplaatst, anders laat het maar even weten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...