Ga naar inhoud

invalid temp folder


Aanbevolen berichten

Het installeren van updates geeft regelmatig problemen. Maar niet altijd. Sommige updates van Windows gaan goed andere niet (bv Silverlight)\r\n\r\nAls ik downloads naar de temp folder sleep lukt het wel. \r\n\r\nNu gaat de update van dropbox weer fout en geeft \r\ninvalid temp folder.\r\n\r\nWat kan het zijn?\r\n\r\nIk gebruik Windows 7. Ik vond deze link, maar heb geen idee of dit goed doet. \r\n[url]http://www.techsupportforum.com/forums/f217/invalid-temp-folder-334632.html[/url]\r\n\r\nIn de path (zie link) staat bij mij een verwijzing naar Quicktime ..(path %SystemRoot%\\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\\System32\\Wbem)
Link naar reactie
Toets eens [B]%temp%[/B] in de adresbalk van de verkenner in, gevolgd door enter.\nKom je dan in C:\\Users\\GEBRUIKERSNAAM\\AppData\\Local\\Temp terecht? Dat is in ieder geval de standaard tijdelijke locatie. Mogelijk moeten we ook even naar de rechten van die map kijken, maar kijk eerst maar eens waar je terecht komt met %temp%
Link naar reactie
bedankt voor de reacties. Ik heb de laatste versie van dropbox gedownload. Installeren vanuit download folder lukt niet. Toen naar temp folder gesleept en vandaar geinstalleerd. Dat lukte wel. \n\nFolder opnieuw instellen heb ik geprobeerd, maar dat helpt niet. \n\nUpdate van Adobe flash player daarintegen gaat zonder problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...