Ga naar inhoud

C000 backup bestand


Aanbevolen berichten

Goedenavond,\r\n\r\nVorige week heb ik na een kapot moederboard te hebben mijn computer laten repareren.\r\nAl mijn persoonlijke bestanden heeft de computerwinkel in een file gezet.\r\n\r\nInmiddels heb ik mijn komputer terug, nu met Windows 7 erop, alleen heb ik geen idee hoe ik mijn bestanden weer uit dat .C000-bestand kan krijgen...\r\n\r\nIk heb wel de winkel gebeld en vertelde me dat \'het gewoon met windows backup was gedaan\' maar ben nog niet verder gekomen.\r\n\r\nSuggesties zijn erg welkom,\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nBoyan
Link naar reactie
Ik heb m\'n backup hier even niet bij de hand, maar de backups die ik maak via Windows worden opgeslagen in een beveiligde map direct in de hoofdmap van een harde schijf. Als je eigenaar wordt van die map, zitten er veel meer bestanden in dan alleen een .C000 bestand.\n\nOf er daadwerkelijk bij mij ook .C000 bestanden zijn aangemaakt durf ik niet te zeggen, maar is dit het enige bestand wat je hebt? En hoe groot is dit bestand dan?\n\nMaak anders ook eens een kopie van het bestand en hernoem de extensie van .c000 naar .zip. En dan het bestand openen. De backupbestanden die door Win7 worden gemaakt zijn in feite gewoon zip-bestanden die je ook altijd handmatig kunt uitpakken. Als dat werkt kun je in ieder geval weer bij je bestanden.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;573248]\r\n\r\nMaak anders ook eens een kopie van het bestand en hernoem de extensie van .c000 naar .zip. En dan het bestand openen. De backupbestanden die door Win7 worden gemaakt zijn in feite gewoon zip-bestanden die je ook altijd handmatig kunt uitpakken. Als dat werkt kun je in ieder geval weer bij je bestanden.[/QUOTE]\r\n\r\nDie is voor mij nieuw en ga ik onthouden!! Thnx.\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...