Ga naar inhoud

Snelkoppelingen tegelijkertijd uitvoeren


Aanbevolen berichten

Ik heb uitvoerbare (exe) bestanden in snelkoppelingen gezet en wil die tegelijkertijd tijd uitvoeren. Echter als ik alle snelkoppelingen selecteer wordt er maar één uitgevoerd. \r\n\r\nWie weet de oplossing? Alles selecteren en uitvoeren. Ik heb een snelle computer en die kan dat allemaal tegelijk uitvoeren. Waarom dan tijd verkwisten?
Link naar reactie
Bijzonder is het niet, want IE8 kan ook niet meerdere snelkoppelingen tegelijkertijd openen en [B]Firefox kan dat wel[/B] vanuit de Windows Verkenner. Dus ik blijf het zeer vreemd vinden dat dit niet kan. Je zou dan zeggen dat Microsoft medewerkers zelf in de zon liggen en niet op de pc werken.\r\n\r\nDan zal er een expert op het gebied van batchfiles aan te pas moeten komen. Erik is dat geloof ik. Ik ga eerst die snelkoppelingen nog uitbreiden.
Link naar reactie
Voor jou vrij simpel, maar ik moet dan mijn schoonmoeder vragen. \r\n\r\nedit:\r\nIk kan de command lines van Secunia psi niet vinden.\r\n\"C:\\Program Files (x86)\\Secunia\\PSI\\psi.exe\"\r\nZo opent die het programma, maar gaat niet direct scannen en dat is de bedoeling.\r\n\r\nedit:\r\nik heb een bat bestandje gemaak en dat loopt als een trein. Alleen de command line van secunia ontbreekt nog.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...