Ga naar inhoud

Coporate Edition via usb?


Aanbevolen berichten

Heb hier een Coporate Edition Win7 ultimate die niet bootable is. Als ik \'m open zie ik, naast de overige mappen, wel bestandsmappen als \"boot\", \"bootmgr\" en \"setup\" enz.\r\nAls ik nu alles op een usb zet zet die als lokaalstation wordt herkend (dus bootable vanaf usb) moet het toch lukken? Of zit ik nu (mocht dat al lukken) \'n tikkie illegaal te wezen?:confused:
Link naar reactie
heb ik al gedaan foobar en het gaat helemaal goed; ben nu wel even 100 gb op HDD kwijt; volgens schijfbeheer heb ik:\r\n\r\n[U]volume indeling type bestandssysteem[/U]\r\n\r\n eenvoudig standaard \r\nc: eenvoudig dynamisch ntfs\r\ne: dell restore eenvoudig dynamisch fat32\r\ndoor systeem gereserveerd eenvoudig dynamisch ntfs\r\nnieuw volume eenvoudig dynamisch ntfs\r\n\r\nde eerste, niet nader aangeduide ruimte is een oem partitie in orde\r\nde tweede gewoon de c schijf\r\nde derde is een nieuw volume van 100 gb groot, in orde\r\nde vierde is de dell restore partitie.\r\n\r\nHoe krijg ik mijn 100 gb terug, please help\r\n\r\nP.S. omdat dit probleem zo ver afstaat van mijn oorspronkelijke vraag Foobar, heb ik een new tread aangemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...