Ga naar inhoud

Deze Computer


Aanbevolen berichten

Beste Mensen\r\n\r\nIk heb op mijn PC Windows 7 geïnstalleerd.\r\nAls ik met de rechter muis knop op \"Deze Computer\" klik komt er, zoals jullie weten, lijstje te voorschijn. In dit lijstje staat ook de optie \"Beheren\". Hiermee kan men, zoals jullie ook weten, alle harde schijf stations, aangesloten usb sticks of sd kaarten enz bekijken, formatteren, delen noem het maar op doen.\r\nNu mijn probleem, als ik op \"Beheren\" klik krijg ik de volgende melding,\r\n\"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld\r\nInstalleer een programma of, als dit al is geïnstalleerd, maak een koppeling in het onderdeel Standaardprogramma\'s van het Configuratiescherm.\"\r\nNu ben ik daar al gaan kijken maar ik kan hier niets vinden wat lijkt op \"Beheren\".\r\nKan een van jullie mij helpen om dit onderdeel van Windows 7 weer terug te krijgen.\r\nGroetjes\r\n\r\n Leon
Link naar reactie
krijg je dezelfde melding als je [I]compmgmt.msc[/I] gevolgd door een druk op enter intoetst in het zoek-vak van het startmenu?\n\nZo ja, zoek dan .msc op in het onderdeel Koppelingen instellen wat je al gevonden hebt, en koppel dit aan de Microsoft Management Console. Als die niet al als suggestie wordt weergegeven, blader dan naar C:\\Windows\\System32\\mmc.exe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...