Ga naar inhoud

grote rode error


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wilde vanavond de laptop van mijn vriendin upgraden naar windows 7. \r\nNa de schijven naar mijn idee leeg te hebben gegooid en windows er prima opstond moest ik de laptop nog 1x opstarten.\r\nToen ik dat deed startte hij half op en kreeg ik een melding met grote rode letters ERROR. nu hebben we de laptop weer redelijk aan de praat. Maar we zijn nu bang dat als we weer gaan rebooten dat het feest dan weer opnieuw begint.\r\nNu vraag ik jullie wat te doen.\r\nHet was iets met de recovery partitie. Is dat een extra beveiliging? kan iemand het uitleggen. Ik wil de hele laptop leeg hebben zodat ik een volledige windows er nieuw op kan zetten. Ik heb dit al bij mijn laptop en pc gedaan en ging prima.\r\n\r\nIk hoor het graag!\r\nGr Korenrolf
Link naar reactie
Als het goed is zie je als je Windows 7 op zo\'n laptop zet en halverwegen kijk je naar de hardeschijf, drie partities, danwel 2. Eén van deze partities is de recovery partitie van geringe omvang. Als je die ruimte niet nodig hebt, zou ik die gewoon laten bestaan (Je hebt er verder geen last van.\r\nGebruikt de overige scjijfruimte om in te delen voor Windows 7 en het moet goed gaan.\r\nIk vermoed dat de error wordt weer gegegen, omdat je ook de recover partitie wilde verwijderen/formateren\r\nOp zich is daar niets op tegen (tenzij je het ding later nog eens terug wilt zetten naar Vista/XP.\r\nMaar Windows wil nog wel eens moeite hebben om dat soort partities te formateren.\r\nJe kan natuurlijk ook alle partities verwijderen en een nieuwe indeling maken voor je harde schijf.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Zeker een ASUS :D\n\nDit is een bekend probleem bij ASUS laptops die draaien met Vista.\nWanneer je hier Windows 7 op installeert, komt de computer bij het herstarten in de knoop met de herstelpartitie.\n\nMisschien dat je opstartherstel vanaf de Windows dvd kunt uitvoeren en anders is de enige oplossing de herstelpartitie verwijderen, maar je moet wel weten WEG=WEG.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...