Ga naar inhoud

Windows 7 "strippen"


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,\r\n\r\nOnlangs een HP labtop aangeschaft. Prima machine, maar ik wil af van al die software die me daarbij door de strot wordt geduwd, en waar ik toch niets mee doe. Ook software van HP. Ik wil al die software verwijderen zodat ik zeg maar een kaal besturingssysteem overhoud.\r\n\r\nMijn vraag is van welke soort bestanden en mappen ik daarbij écht af moet blijven om te voorkomen dat Windows 7 mijn labtop niet meer, of niet meer naar behoren, kan draaien.\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reacties!!\r\n\r\nMvg,\r\n\r\n\r\nDigibeet1978
Link naar reactie
Simpel - software verwijder je niet door lukraak mappen te gaan verwijderen, maar gewoon via het configuratiescherm. Als je op die manier te werk gaat, zul je nooit per ongeluk mappen of bestanden verwijderen die Windows nodig heeft om te werken. Kan zijn dat er wat loze mappen en bestanden blijven staan maar daar doe je verder weinig aan.\nDe enige manier om écht schoon te starten, is met een format-reinstall, maar ik weet niet of je tijdens de installatieprocedure de mogelijkheid hebt om te kiezen wat je terug wilt zetten, maar als dat kan, is dat waarschijnlijk de meest grondige manier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...