Ga naar inhoud

vista cd boot niet meer


Aanbevolen berichten

hallo mensen, \r\nik heb een groot probleem. \r\nik ben al een tijdje bezig met het proberen met vista op mijn pc te zetten.\r\n\r\nnormaal gesproken deed ik de cd erin en kon ik op instal klikken,\r\ndan werkten \'\'Extending files\'\' niet. (freezden)\r\ntoen heb ik de harde schijf ge fragmenteerd en starten ik de pc opnieuw op.\r\n\r\nals ik de cd er nu opnieuw in plaats dan start hij op via de cd en komt er alleen maar een zwart scherm te staan. ( heel soms staat er een blauw scherm zonder dat er iets gebeurd)\r\n\r\n* zeg niet dat ik geen geduld heb wand ik heb bij beide schermen 2 uur gewacht! (blauw,zwart) * \r\n\r\nHelp me a.u.b !!!
Link naar reactie
Gezien dat je meerdere problemen hebt zou ik eerst adviseren een geheugentest uit te voeren:\n\nGeheugentest op CDr branden (het is een ISO), en daarmee de computer opstarten. (Eerst eventueel in het BIOS aangeven dat je van CD/DVD wilt opstarten (\'[I]First bootdevice[/I]\'))\n[url]http://www.memtest86.com/[/url]\n\nOf de MS Memory test:\n[url]http://oca.microsoft.com/nl/windiag.asp[/url]
Link naar reactie
ik heb even snel een andere vraag. \nik ga misschien een nieuwe pc aanschaffen.\nmijn oog was gevallen op een acer, zelf weet ik niet veel van pc specs... \nMijn vraag: Kan iemand mij a.u.b. uitleggen of deze pc een goede keuze is? \n- ik speel zo nu en dan wel eens een spelletje, ik hoe van rpg games, en schiet spellen.\n- is het mogelijk hiermee spellen af te spelen zoals: CoD Mw2, Just cause 2 etc???\n- als ik er geen CoD Mw2,Just cause 2 mee kan spelen: Is het wel mogenlijk om online game\'s te spelen ? (downloadbare games) zoals Maple story, Warrock, Metin 2 Etc..... \n\nSite: [url]http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid-computer/laptop-computer/laptop/acer-5742z-p624g64mn-laptop/C26_6F4_F41_736559/?SM=4&AAPP=20&bt=0&Tab=15#productReviewsVragen[/url]\n\nSpecs:Specificaties:\n- merk processor: Intel\n- type processor: Intel Pentium processor P6200\n- kloksnelheid: 2.1GHz\n- cache geheugen: 3Mb L3 cache\n- bussnelheid: 1066MHz\n- besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bits\n- overige software: Microsoft Office Starter 2010\n- geheugen: 4Gb DDR3 RAM (1x 4GB)\n- scherm: 15,6\" High Definition WXGA CineCrystal LED-backlit 16:9 aspect ratio, high brightness (200-nit)\n- widescreen scherm\n- resolutie: 1366x786\n- grafische kaart: graphics met 128Mb dedicated system memory (shared) supporting Microsoft DirectX 10\n- harddisk 640Gb HDD (5400rpm)\n- optical drive super multi DVD-rw dual layer\n- accu: 6-cell Li-ion\n- wi-fi: wired en wireless LAN 802.11b/g/n\n- 2 in 1 card reader\n- 3x USB 2.0 poorten\n- 1.3Mp CrystalEye webcam\n- ingebouwde mono speaker\n- high definition audio support\n- MS sound compatible\n- ingebouwde microfoon\n\nHeel erg bedankt alvast!!!
Link naar reactie
ik heb even verder gezocht en meteen een HP gevonden, de reactie\'s die op de pagina staan zijn allemaal zeer positief, de video kaart is goed genoeg om games zoals gta 4 mee af te spelen als de grafics op 75% staan. \n\nReactie\'s ??? :) Bvd!\n\nSpecificaties\nType processor: AMD Athlon\nHarde schijf (Gb): 500\nIntern geheugen (Mb): 4096\nVideokaart type: ATI Mobility Radeon HD 5470\nBeeldschermgrootte (inch): 15,6\nProcessor: AMD Athlon X2\nUitvoering: P340\nKloksnelheid (Mhz): 2200\nPartnumber: XF321EA#ABH\nBeeldschermtype: LED\nBeeldschermresolutie (pixels): 1366 x 768\nVideogeheugen: 512 MB\nVideokaart model: aparte videochip\nIngebouwde webcam: Ja\nGeluid: Altec Lansing luidsprekers\nLuidsprekers: intern\nSnelheid harde schijf (rpm): 5400\nMedia station: DVD±RW DL, LightScribe\nBluetooth: Nee\nHDMI-Uitgang : Ja\nAansluitingen: Ethernet, USB 2.0, Wireless LAN\nAccu: Li-Ion 6 cells\nBesturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64-bit\nGewicht: 2200\nKleur(en): zilver\nHoogte (in cm): 3,7\nBreedte (in cm): 37,4\nDiepte (in cm): 24,6\nFabriekstype: G62-B60SD\nEAN: 0885631585351
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...