Ga naar inhoud

C partitie vergroten met acronis


Aanbevolen berichten

Goeienmiddag,\r\nZijn er hier mensen met ervaring over de werking van het vergroten van de c systeem partitie met acronis disk director 11 home versie 11.02121?\r\nHet lukt me niet dit te doen en ik krijg na het opnieuw opstarten dat vereist is om de werking te voltooiën steeds het foutbericht:opgetreden fout:\r\nTekst In de opdracht wordt een ontbrekend object gebruikt\r\ncode: 0000000000360198 441E730962703F63\r\nSubfout:\r\nTekst de opdracht bevat een onjuiste id\r\ncode: 0000000000360197 58A1AE9211B0306\r\nDruk op om opnieuw te starten\r\nAcronis disk director 11 home\r\nAutopart afsluiten\r\n\r\nHierna start de computer weer op en werkt alles weer normaal.\r\nWeet iemand wat die fout codes betekenen?\r\nDank bij voorbaat\r\nGrtz\r\ngilbert :confused:
Link naar reactie
Probeer eens met easeus partition master of partition wizard.\n\nKan ook zijn dat je iets probeert wat niet kan. Heb je wel voldoende ruimte vrijgemaakt na de c: partitie? Ook wordt nogal eens vergeten een uitgebreide partitie te verkleinen na het verkleinen van de daarin aanwezige logische disk.
Link naar reactie
Goeienavond couch_potato,\r\n\r\nBedankt voor het antwoord.Ik heb ondertussen contact opgenomen met acronis support.\r\nDe foute codes kennen ze ook niet,op hun forum staat nog een persoon met dezelfde problemen als die ik ervaar.Deze persoon schrijft dat hij reeds veel ervaring heeft met acronis disk director 10 home zonder problemen in exp en niet begrijpt waarom hij nu last ondervindt met acronis disk director 11 home in vista. Ik heb wel mijn d:volume waar de data opstaat kunnen verkleinen met 40 gb.Maar als ik de c: partitie met deze vrije ruimte van 40 gb wil vergroten,lukt dit niet en krijg ik bij het opnieuw opstarten steeds dezelfde foutcodes.Ik heb een nieuwe harddisk besteld van 500 gb waarop ik mijn backup ga terugzetten.Daarna zal ik mijn c:partitie weer proberen vergroten met de opstartschijf van acronis disk director 11 home.Ze hebben me de raad gegeven om de opstartschijf van acronis disk director 11 home te gebruiken zodat de bewerkingen worden uitgevoerd buiten de windows omgeving. \r\nIk vind het wel vervelend dat op een schijf met slechts 2 partities,een systeem partitie c: en een data partitie d: er problemen opduiken met het vergroten van de opstartvolume.\r\nHet wemelt van de vragen op het acronis forum en toch wordt dit produkt volop aangeprezen.\r\nEnfin, na de poging om mijn c: partitie te vergroten met acronis zal ik u de afloop melden.\r\nTot dan.\r\ngrtz\r\ngilberto :confused:
Link naar reactie
Ik heb naar Easeus gekeken,lijkt me een goed programma.Maar buiten het vergroten en verkleinen van de volumes wat blijkbaar gemakkelijk kan met dit programma,begint de beschrjving ook meer complex te worden,zeker als het aankomt op het vergroten of samenvoegen van de volumes.Ieder progje zal wel zijn voordelen en nadelen hebben.Ik heb 50 € betaald voor mijn Acronis disk director 11 home en wil hem dus gebruiken.\r\nDe 40 gb is vrijgemaakt na de c:partitie, dus voor de d:partitie\r\nGrtz\r\ngilberto :)
Link naar reactie
Goeienavond couch_potato,\r\n\r\nKunt u wat meer uitleg geven over de volgende lijnen.\r\n\r\n[B]Ook wordt nogal eens vergeten een uitgebreide partitie te verkleinen na het verkleinen van de daarin aanwezige logische disk[/B].\r\nHoe gaat dat in zijn werk?\r\nIk heb in mijn schijfbeheer gekeken.Donkerblauw c:partitie 39,06 gb NTFS\r\ndaarnaast zwart niet-toegewezen 40,2 gb daarnaast een dun lichtgroene rand niets aangeduid daarnaast lichtblauw d: partitie 153,8 gb NTFS(in orde logisch station)\r\nDus dit logisch station is aangemaakt met een uitgebreide partitie.Je schrijft dat de uitgebreide partitie ook moet verkleind worden,nadat het logisch station is verkleind.\r\nMaar nogmaals,hoe gaat dat in zijn werk?\r\nBij voorbaat dank hiervoor.\r\nGrtz\r\ngilberto ;)[B][/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...