Ga naar inhoud

blauw scherm bij afsluiten door ntoskrnl.exe?


Aanbevolen berichten

Als ik Win7 afsluit dan verschijnt een blauw scherm. Via het progje: BlueScreenView van Nirsoft Freeware kom ik tot het volgende:\r\n\r\nBug Check Code: 0x000000f4\r\nParameter 1: 0x00000003\r\nParameter 2: 0x994ea718\r\nParameter 3: 0x994ea884\r\nParameter 4: 0x83828cf0\r\nCaused By Driver: ntoskrnl.exe\r\nCaused By Adress: ntoskrnl.exe+def20\r\nFile Description: NT Kernel&System\r\n\r\nAls ik de laptop opnieuw opstart dan herstelt Windows 7 de fout en stuurt een melding naar Microsoft.\r\n\r\nWat kan ik hier aan doen?\r\n\r\nIk kreeg daarvoor een paar keer een vreemde melding, ik weet alleen niet of dat met de fout heeft te maken:
Link naar reactie
Dit lijkt mij een geheugenprobleem.....\r\nIndie je meer dan 1 geheugenbankje in de pc hebt zitten, haal er dan eens eentje uit en werk even een tijdje met maar 1 bankje om te zien of het probleem opgelost is. Zo ja, dan heb je het kapotte geheugenbankje verwijderd, zo nee, dan wissel je de bankjes even om, dus de ene er weer in en de andere er weer uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...