Ga naar inhoud

teamviewer start soms niet goed op


Aanbevolen berichten

ik heb nu al even een tijdje teamviewer op mijn ubuntu staan zodat ik op afstand mijn pc kan besturen...\r\ndit kan wel eens handig zijn als ik even geen zin heb om helemaal naar mijn computer te lopen\r\nechter ervaring ik nogal vaak op mijn ubuntu dat teamviewer niet goed opstart..\r\nen aangezien ik teamviewer niet kan afsluiten (zelfs niet bij de processen)..\r\nzelfs soms de hele laptop opnieuw opstarten heeft soms nog geen eens nut.\r\nik schrijf dit bericht nu via mijn ubuntu systeem dus het internet op mijn laptop doet het prima grin\r\n\r\nwaar kan het probleem liggen?
Link naar reactie
Het is een bekend probleem bij Teamviewer 6. Ik heb zelf de Windows versie en als ik deze gebruik moet ik soms wel 2 x opnieuw Teamviewer starten. Omdat ik mijn ID nummer niet krijg maar een - .\r\n\r\nIk heb het probleem aangekaart bij Teamviewer, deze vertelde mij bekent te zijn met het probleem en dat er aan gewerkt word. Dus met een update zal dit probleem verholpen zijn, volgens Teamviewer.
Link naar reactie
[quote]en aangezien ik teamviewer niet kan afsluiten (zelfs niet bij de processen)..\r\nzelfs soms de hele laptop opnieuw opstarten heeft soms nog geen eens nut.[/quote]\r\nAls je dat ook met opstarten hebt, dan heb je dus ergens aangegeven dat Teamviewer moet starten bij het starten van je Ubuntu, anders kan dat niet.\r\n\r\nMaar oke, even een tip om te killen als je hem niet tussen de processen ziet.\r\nEen terminal venster openen en dan een killall -9 teamviewer (of hoe de binarie dan ook heet).\r\nJe kunt ook een ps -x of ps -faux doen bijv. om alle processen te zien, vooraan zie je proces id\'s die kun je killen middels gewoon: kill \r\nBijv. kill 2023\r\n\r\nDan hoef je niet opnieuw te starten. Maarja een lekkere methode is dat natuurlijk ook niet. Dus het zal een bugje zijn in de Linux versie van Teamviewer.
Link naar reactie
ja dat klopt ik heb hem zo ingesteld dat hij vanzelf opstart ja.. maar het heeft altijd goed gewerkt dus ik snap niet dat hij nu het probleem heeft.\nik heb het onlangs via vnc voor elkaar gekregen maar als ik het weer via teamviewer kan doen dan zal dat heel fijn zijn.\n\nik heb onlangs meegekregen overigens dat ik niet de enige ben met dit probleem. teamviewer schijnt binnenkort met een nieuwe update te komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...