Ga naar inhoud

USB verbinding wordt direct verbroken


Aanbevolen berichten

Beste Lezer(s),\r\n\r\nIk heb een probleem als ik een usb aansluiting wil gaan gebruiken.\r\n\r\nAls ik bijvoorbeeld een usb stick op mijn computer aansluit dan hoor je het geluidje dat er een usb apparaat is aangesloten en gelijk het geluidje er achter aan dat de verbinding ook weer verbroken is.\r\n\r\nEr komt dus ook niks bij \"deze computer\" \"schijfbeheer\" te staan.\r\n\r\nHeeft iemand dit ooit eerder gehad en/of een oplossing hiervoor?\r\n\r\nEr staat Windows XP op de computer.\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;570603]Als dat bij elk usb apparaat is, zijn er diverse dingen die je kunt proberen.\r\n1) Verwijder bij apparaatbeheer alle usb poorten en start opnieuw op. Test of het is opgelost.\r\nZo niet: Installeer de chipset driver van je moederbord opnieuw.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nIk ga het proberen, bedankt voor je antwoord.
Link naar reactie
[QUOTE=falstring;570644]even een aanvullinkje:\r\nde optie verwijderen zie je niet bij apparaatbeheer. het gaat om ´installatie ongedaan maken´.\r\nen voorts: voor je dit gaat doen bij alle usb-vermedlingen in apparaatbeheer, moet je alle usb apparaten loskoppelen![/QUOTE]\r\n\r\nIk heb ook een usb muis die zal ik wel moeten laten zitten anders kan ik de installatie niet ongedaan maken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...