Ga naar inhoud

Windows 7 Probleem updatesConfigureren


Aanbevolen berichten

Geachte computerhelpers,\r\n\r\nIk heb sinds eergisteren, wanneer ik opstart een schermpje met Windows updates Configureren, dat duurt een uur, en als ik hem helemaal laat configureren gebeurt het de voglende keer weer, dus elke keer als ik me pc opstart dan moet ik een 1 uur wachten en dat is zeeer irritant.\r\n\r\nIk hoop dat jullie me kunnen helpen.\r\n\r\nAlvast bedankt, matisup10
Link naar reactie
  • 2 weken later...
De MS updatesessie die begin deze week (9 mei 2011) gereed stond kwam bij de meeste gebruikers niet automatisch. De meeste virusscanners, in mijn geval Eset, melden aan ons dat er iets gereed staat. In deze updatesessie was inderdaad een hinderlijk oponthoud op het punt van 32%; tevens startte het systeem enkele keren spontaan op. Een zware bevalling dit keer. Naast de bekende IE9 update is ook SP1 voor W7 een update die jezelf moet activeren. En dat is maar goed ook want SP1 weigert bij velen, vanwege het feit dat gebruikers software hebben geinstalleerd met in de ogen van MS onjuiste drivers.
Link naar reactie
Ik heb dit probleem ook gehad van de week. Toen hij de 3e keer weer begon met \"Updates configureren\" en \"Schakel de pc niet uit\" Heb ik de aan uit knop 6 seconden ingedrukt. Daarna ging ie nog 1 keer kort configureren en was het probleem kennelijk opgelost. Er wachten geen updates meer op me bij Bill.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...