Ga naar inhoud

Windows 7


Aanbevolen berichten

Ik heb problemen gehad met W 7. \r\nEchter, het volgend is het geval. Ik heb computer de interne harde schijf met twee partities.\r\nW7 staat op c:\\. d:\\ is helemaal leeg. recentelijke geformatteerd.\r\n\r\nEchter de c:\\ schijf is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. \r\nEchter W7 moet erop draaien omdat de d:\\ schijf helemaal leeg is.\r\n\r\nVraag: hoe maak ik de c:\\ weer toegankelijk, zodat ik programma\'s kan installeren.\r\nBijvoorbeeld, ik moet Java installeren willen sommige programma\'s werken.\r\nAls ik druk op installeren dan verwijst het programma naar de c:\\ schijf en zegt Programmapad niet gevonden.\r\n\r\nWie oh wie kan mij hier uit de brand helpen?\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\nXavier.
Link naar reactie
Jammer dat je de problemen die je had niet vermeld. Maar als ik het zo lees is er iets grondig mis gegaan met een herinstallatie naast een bestaande versie van W7.\r\nSnelste methode:\r\nBackup je data, zoals email, persoonlijke mappen, favorieten.\r\nStel in je bios in dat je van cd/dvd wilt opstarten.\r\nPlaats de W7 dvd en installeer Windows opnieuw, waarbij je de c partitie formateerd.\r\nInstalleer drivers van je hardware.\r\nZet je backup bestanden terug.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...