Ga naar inhoud

Windows 7 BSOD HULP AUB!


Aanbevolen berichten

Als ik mijn gaming computer (Win7 Ultimate, 64 bit) opstart, krijg ik na het Windows starten... in plaats van Welkom een BSOD. Als ik mijn computer opstart, kan ik kiezen uit Opstartherstel of Normaal starten. Wat te doen? Ik krijg hem volgens mij niet eens meer in safe mode.\r\nHeb m al hersteld met systeemherstel, was geen succes.\r\nKom net in de veilige modus. Wil ie ook niet doen...\r\nMet laatste geslaagde wil ook niet...\r\nFoutopsporingsmodus gefaald.\r\nBezig met nog ouder herstelpunt terug te zetten... Ook gefaald. Ik kan helemaal niks meer. Ik heb de windows CD ROM nog maar die wil niet booten op een een of andere manier
Link naar reactie
Start op met een booteble cd [url]http://www.nu2.nu/pebuilder/[/url] en backup je data op een extern medium.\nIn de bios de opstart op cd/dvd zetten.\nAls de dvd van Windows7 blijft weigeren is het ding stuk, of je bios is ernstig van slag.\nKreeg je eerder andere foutmedlingen\nHeb je een bios reset gedaan? (zie handleiding moederbord)\nHeeft het systeem wel goed gedraaid en hoelang? \nWat zijn de specs? \nBegon het zomaar of heb je iets geïnstalleerd?\nHeb je opstartherstel al geprobeerd?\nControleer de harde schijf.\nAls je in de logboeken kan komen, werp daar eens een blik\nIs je pc en dan vooral cpu en videokaart echt helemaal stof vrij?\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...