Ga naar inhoud

Onbekende (systeem-)map?


Aanbevolen berichten

Weet iemand wat dit is en wat het doet, en vooral of ik het direkt kan verwijderen?\r\nHet gaat om een map die heet \"ed110e1e17629f3b54a16f2fba5c\". Heeft ongeveer 25 submappen die een 4 cijferige naam hebben (zoals 1025, 1028, 1029, tot 3082).\r\nEr staan diverse bestanden in, zoals:\r\n4 x iets als \"Windows6.0-KB956250-v6001-x64.msu\"\r\nnetfx_Core_x64.msi\r\nnetfx_Core_x86.msi\r\nSetupUtility.exe (voor Microsoft .NET framework 4 Setup)\r\nen nog wat andere .dll, .xmp en .bmp bestandjes.....\r\n\r\nIk heb geen idee waarom het er staat....\r\nAlvast bedankt voor de hulp.\r\nSander.
Link naar reactie
Ik weet niet of het een verborgen map is, als dat wel het geval is dan wil ik toch even de volgende opmerking maken namelijk dat Windows standaard \"Verborgen bestanden en mappen of stations niet weergeven\" niet voor niets aan heeft staan.\n\nIk weet dat nieuwsgierigheid mens eigen is en wat is 195Mb tegenwoordig op de Gigabit schijven bijna niets.\nDe suggestie van Erik is een oplossing maar die kan ook verkeerd uitpakken, als je in je auto een draad ziet lopen waar je niet van weet wat die doet omdat je er de kennis niet voor bezit knip je hem toch ook niet af en zet je er lasdopjes op.\n\nOverigens staan er tientallen van dit soort mappen in Windows met O/A installatie files maar ook het Systeemherstel geeft dit soort namen aan mappen en sub mappen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...