Ga naar inhoud

Partitie opdelen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nKan iemand mij, een redelijke leek, vertellen hoe ik meerdere partities kan maken.\r\nIk heb 5 recovery dvd\'s gemaakt maar gebruik ze liever nog niet(niet getest, weet niet hoe?)\r\nMijn Hp werkt met wd7 en heeft 4 primaire partities. system(als dit een partitie is?) ntfs, C: ntfs, D: recovery ntfs, E: Hptools fat32.\r\nNu is C: bijna 400gb groot. deze wil ik opdelen.\r\nIk ben al bezig geweest met gparted, easeus, en wd7 zelf. Deze hebben allemaal tot niets geleid omdat de partities allemaal primair zijn. de handeling verkleinen lukt, het vak word rood en krijgt de unallocated, maar daar blijft het bij. hierna krijg ik constant een foutmelding over iets met mbr slots no free of iets dergelijks.\r\nNu heb ik gelezen over dynamisch en statisch, primair en logical en omzetten naar extended.\r\nIs er iemand die mij kan helpen om deze klus te klaren?\r\ngraag zie ik jullie reactie tegemoet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...