Ga naar inhoud

Lock screen windows 7


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nHopelijk kan iemand mij helpen! \r\n\r\nIk zit met het volgende (luxe) probleem :p :\r\nIk heb de workshop van jullie gevolgd over hoe je je eigen lockscreen kan maken.\r\nNou die heb ik gemaakt, maar op mijn tweede secundaire monitor blijf het zwart. \r\nOok heb ik geprobeerd de resolutie van het plaatje aan te passen naar de resoluties van beide schermen samen, maar dat resulteert in een vervormd plaatje op mijn 1ste monitor.\r\n\r\nHier even een plaatje te illustratie: [IMG]http://i56.tinypic.com/zu4ajd.jpg[/IMG]\r\n\r\nHet linkerscherm is wel gewoon actief. Ik kan er gewoon heen met m\'n muis en die is dan ook in beeld...\r\n\r\nps. Het gaat om Windows 7 ultimate
Link naar reactie
Volgens mij kan dat niet anders en is dit ook een functie die zo bedoelt is.\r\nWaarom? Heel simpel, als de gebruiker vergrendeld of afgemeld is, dan weet de pc niet of de gebruiker die daarna weer inlogt ook daadwerkelijk 2 schermen wil gaan gebruiken.\r\nDie functie komt dus pas om de hoek kijken als de gebruiker ingelogd is en onder zijn of haar profiel deze functie aangezet heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...