Ga naar inhoud

mislukken windows updates


Aanbevolen berichten

op mijn netbook werk ik met Windows 7. enkele dagen gelden heb ik hem (terwijl hij aan het opstarten was) met de knop uitgezet. bij de volgende keer opstarten starte er volgens mij iets op als sijsteemherstel ? \r\n\r\nalles werkt weer Maar sindsdien kan ik mijn windows updates niet meer binnen halen :\r\n- krijg telkens de melding updates mislukt\r\n- foutmelding 80073712\r\n\r\nvia windows site het advies gekregen het programma System Update Readiness te draaien ivm een inconsistentie van het Windows service archief ?\r\n\r\ndit draait al meer dan een uur :\r\n- maar blijft op 3/4 van de installatiebalk hangen\r\n\r\nwie kan hulp bieden aan deze redelijke leek ?
Link naar reactie
bedankt Foobar, ik zal afwachten en bezien of ik dan wel kan updaten. ik vermoed dat er iets aan het systeem beschadigd is bij het abrupt uitzetten en afbreken van het opstarten. (zie mijn probleemmelding). daarna starte hij een soort van systeemherstel en daarna moest ik heel veel updates doen.\r\nDe laatste 3 updates lukken niet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...