Ga naar inhoud

Serienummer XP


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk heb een oude laptop liggen en daar wil ik windows xp opnieuw installeren. Ik heb een originele cd van xp, maar verder heb ik niks meer. Hoe kom ik achter het serienummer van deze cd?\r\nDe laptop is leeg, dus daar vind ik niks meer op terug.\r\nOok de papieren e.d. heb ik dus niet meer.\r\n\r\nWie o wie weet de oplossing?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Let op dat 99 van de 100 licentie-stickers die op de computer zijn geplakt zogenaamde OEM-licenties zijn en dus zijn gekoppeld aan de hardware van de betreffende computer.\n\nZo\'n OEM-licentie meenemen naar een computer met andere hardware kan niet (activeren lukt dan niet), of je moet toevallig een computer vinden met exact dezelfde hardware.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Droopy;569995]Een telefoontje maar microsoft met de mededeling dat je wat nieuwe hardware hebt aangesloten en Windows niet opnieuw kan activeren en klaar is keer....[/QUOTE]\r\n\r\nEn zelfs dat hoef ik de laatste anderhalfjaar al niet meer te doen voor XP. Hij weigert hem soms 1 keer en als je een dag wacht wordt de nieuwe XP licentie zo geaccepteerd.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Dutch....... als jij en bericht tikt met Verder???? \r\nOf zoals vaker een weinig zeggende tekst die dan weer is weggehaald.\r\nDan krijg ik een mailtje en is er niets te vinden. \r\nMisschien kan je je methode aanpassen?\r\n\r\nEen van de vele mailtjes:\r\n\r\n[I]Beste Niekie30,\r\n\r\ndutch-online heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld Serienummer XP, waarop je bent geabonneerd in het forum Windows NT/2000/XP van het Computer Idee Forum.\r\n\r\nDeze discussie is te vinden op:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=69309&goto=newpost[/url]\r\n\r\nDit is het bericht dat zojuist is geplaatst:\r\n***************\r\nverder ???\r\n***************[/I]\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...