Ga naar inhoud

Probleem met Rebooten


Aanbevolen berichten

Heb je behalve Windows 7 ook wel alle drivers van je hardware geinstalleerd.?\r\nZoals daar zijn, chipset en videokaart?\r\n\r\nDaarnaast zou ik eens kijken of het op default zetten van de bios instellingen iets oplost.\r\nHet zou kunnen zijn, dat je sata schijven op AHCI staan en dat kan dit probleem veroorzaken.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Steeds als er een Computer schoon moet worden geïnstalleerd dan betekend dit ook, dat de bij het moederbord geleverde CD geïnstalleerd dient te worden.\nEn dan gaat het niet enkel om drivers maar ook om hulp bestanden voor de Bridges North en South.\n\n\n\nMaar ook de Windows 7 Updates, het kan goed zijn dat de Computer nog bezig is met het updaten van Windows7 en dat dus wil gaan doen bij een herstart en dat de UAC (User Account Control) iets te scherp staat afgesteld zodat je het beeld van de waarschuwing \" Windows is bezig met de update van de computer, sluit deze niet af\" niet te zien krijgt maar inplaats daarvan een zwart beeld. \n\n\n\nIk heb al zo vaak meegemaakt dat er een computer of alleen een nieuw moederbord werd gekocht en geïnstalleerd waarna de bijgeleverde blikjes,CD\'s en boekjes weg werden gemikt na een maand of drie, en als ik dan nodig was vanwege een herinstallatie dan was er niets meer(ik doe het tegenwoordig anders) ik neem de doos met alles erin mee naar huis met toestemming en plak een sticker met naam en adres erop en die gaan in een verhuisdoos op zolder.Of druk ze op het hart de doos zelf goed te bewaren zolang zij de Computer in huis hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...