Ga naar inhoud

touchpad


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een probleem (of liever onduidelijkheid) betreffende een touchpad.\r\nOmdat ik vermoed dat dit in feite niet ligt aan de touchpad, maar een eigenschap van Windows 7 premium is, heb ik deze categorie gekozen om de vraag te stellen.\r\n\r\nIk heb sinds kort een laptop Acer aspire 7741G. Als ik de touchpad gebruik, merk ik dat het scherm af en toe, onbedoeld, gaat scrollen of in- / uitzoomen. Op zich komt dit mij niet als \"fout\" over. Ik heb het ook al eens eerder heb gezien bij iemand anders.\r\n\r\nIn de userguide kan ik hier niets over vinden. Daarom heb ik de vraag weggelegd bij Acer. Die adviseren mij de driver te verwijderen en opnieuw te installeren.\r\n\r\nOmdat de touchpad in principe gewoon werkt, vraag ik me af, of dat de oplossing is. Ik vermoed eerder dat ik per ongeluk op een bepaalde manier klik, schuif et cetera, waardoor ik die acties oproep. Alleen, wanneer ik dat bewust probeer te doen, lukt het me niet.\r\n\r\nHeeft iemand een idee, wat hier aan de hand is?\r\n\r\nMvg\r\n\r\nBart van Veen
Link naar reactie
Ik dacht mij te herinneren dat het een dubbel tap instelling was die van je touchpad een scrolwiel maakt iets zoals hier is beschreven [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Touchpad[/url]\n\n[url]http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/vos1000/nl/OM/html/keyboard.htm#wp1052522[/url]\n\nOp mijn Toshiba moet ik helemaal rechts gaan staan en dan dubbel tappen en als ik een klein venster heb dab kan ik met dubbel tap op de bovenste vensterrand het gehele venster verschuiven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...