Ga naar inhoud

Evaluatie Exemplaar watermerk


Aanbevolen berichten

alles wat ik in een vorige posting heb gezet heb ik gedaan alleen na een nieuwe opstard staat het er nog steeds\r\ndus de vraag hoe ik er van af kom\r\n\r\nEvaluatie Exemplaar\r\n\r\nna dat ik deze week een nieuwe instalatie heb gedaan van Win7 staat er rechtsonder in mijn beeldscherm.\r\nWindows 7 Evaluatie-exemplaar.Build 7601.\r\ndit had ik voorheen nooit na een herinstalatie\r\nheb de orginele versie van Win7 Home Premium als ik naar start/computer/eigenschappen ga staat er Windows geactiveerd.\r\nik heb de link die jij gaf doorgekeken daar ook de zelfde vraag op dat forum gezet antwoord was dit\r\n\r\nIsn\'t that the watermark telling you have installed Windows 7 Service Pack 1 beta? I mean build 7601 is SP1. If so, it\'s harmless, can be removed by changing the register value in HKEY_Current_User\\Control Panel\\Desktop\\PaintDesktopVersion to 0 and rebooting.\r\n\r\nheeft te maken met de instalatie van Win7 servicepack 1\r\nhier een link om een programma te downloaden die het bericht van je buroblad verwijderd, heb ik ook gebruikt\r\n\r\n[url]http://www.askvg.com/how-to-remove-w...-from-desktop/[/url]\r\nUniversal Watermark Remover\r\n\"Universal Watermark Remover\" is an excellent small and portable utility created by \"Orbit30\" which can remove the ugly watermark from Windows Vista, 7 and Server 2008 Desktop. It works for both 32 and 64-bit versions of Windows.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;566136]Waarom download en installeer je Win7 servicepakket 1 de originele niet, zou maar zo goed kunnen komen.[/QUOTE]\r\n\r\ndeze had ik geinstaleerd windows6.1-KB976932-X86 volgens mij was dit de laatste release.\r\nheb em verwijderd de melding is nu weg ben service pack 1 nu via updates aan het downloaden\r\n\r\nals deze dus windows6.1-KB976932-X86 niet de goede is welke moet ik dan wel hebben.\r\nzou makkelijk zijn als ik de pc opnieuw moet instaleren
Link naar reactie
Volgens mij staat windows6.1 voor Windows7 ßeta. Geen wonder dus dat je een watermerk in je scherm krijgt. So-wie-so al vreemd dat Windows7 dat slikt.\r\n\r\nIk heb even op de download site van Windows gekeken, en volgens mij moet je deze hebben:\r\n[COLOR=\"Red\"][I]7601.17514.101119-1850_Update_Sp_Wave1-GRMSP1.1_DVD.iso[/I][/COLOR]\r\n\r\nDat is het complete servicepack voor meerdere systemen. Wellicht een overkill, maar dan heb je \'m wel alvast voor de volgende keer...\r\n\r\nDownloaden kan vanaf [URL=\"http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=c3202ce6-4056-4059-8a1b-3a9b77cdfdda###\"][COLOR=\"blue\"]HIER[/COLOR][/URL].\r\n\r\nOp doorgaan klikken, het validatieproces voltooien en alleen de bovenste downloaden. Daar zit (als \'t goed is) alles in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...