Ga naar inhoud

Laptop Loopt regelmatig vast


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nik heb intussen al wat opgezocht,maar vind mijn probleem niet;\r\n\r\nik heb een Laptop Compaq Pressario CQ60\r\nWindows Vista Service pack 1\r\nRam geheugen: 2 GB\r\nbesturing: 32-Bits\r\nprocc.: AMD Sempron SI 40 2.00 GHz\r\nHDD: 120 Gb\r\n(2 jaar oud)\r\n\r\ndie meer vast loopt dan anders.:(\r\nen af en toe gaat dit gepaard met blauwe schermen,en altijd hetzelfde:\r\nProgramma reageert niet,etc...\r\n\r\nmet Speedfan heb ik de temp. gecontroleerd en die is het volgende:\r\nGPU: 63°C ; Core: 53°C\r\n\r\nik denk toch dat dit voor een laptop niet overdreven hoog is?:confused:\r\n\r\nwat ook raar is,het lampje van mijn harde schijf brandt voortdurend,alsof hij altijd met iets bezig is?!\r\n\r\nik hoop dat jullie mij kunnen helpen,want veel staat er niet op geïnstalleerd,
Link naar reactie
Ik zou een schijfcontrole uitvoeren.\nOpen Deze Computer. Klik met rechts op de C: of system schijf en kies Eigenschappen.\nKies in het tabblad Extra \"nu controleren\".\nVink dan beide opties aan. Daarna OK. Je krijgt een mededeling dat je dan opnieuw moet opstarten. Doe dat.\nBij de nieuwe opstart wordt de schijfcontrole uitgevoerd. \nDit kan 1 of soms wel 2 uur duren.\nLees daarna de resultaten uit in het logboek Toepassingen. Klik dubbel op een melding die \"Wininit\" heet en plaats de inhoud hier.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik denk zelf nog erger, dat het beter is om over te stappen naar Windows 7 bv een Home Premium versie. Vista is gebleken niet de meest succesvolle Windows versie van de Firma Microsoft te zijn geweest. Hoewel het kon erger, Windows ME (Millenium Editie) was nog beroerder. Ook wel bijnaam Meer Ellende gekregen.\n\nIk zou eens een W7 check doe voor je laptopje, dan heb je grote kans dat hij weer lekker en soepeltjes loopt.\n\n[URL=\"http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15\"]Upgrade advisor van Microsoft[/URL]
Link naar reactie
12 beschadigde sectoren? Dus vervangen die schijf.\r\nEerst even je data backuppen. (met enige spoed)\r\nNieuwe HD kost ergens rond de 50 euro.\r\n[url]http://azerty.nl/producten/zoek?GROEP_ID=855&p_tab=8&v_uitgebreid=off&PAGINA=1&SORTERING=prijs_asc&presentatie=miniatuur-lijst[/url] \r\nHier zelf behoorlijk minder voor 160 GB Sata. Maar misschien wil je gelijk een wat grotere hd.\r\n\r\n\r\nEn wat let je om met de recovery dvd\'s eerst weer eens Vista erop te zetten, nadat er een nieuwe schijf in zit, om te kijken hoe het dan loopt?\r\n\r\nWindows 7 moet onder de 100 euro te koop zijn dacht ik. Installeer wel een 32 bit versie van 64 bit gaat het vermoedelijk niet doen op de laptop.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...