Ga naar inhoud

aanmeldscherm


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,\r\n\r\nik wil graag de afbeelding in het aanmeldscherm veranderen, ik weet dat dit kan want een vriend van mij werkt bij vodafoon en heeft daar de afbeelding van vodafoon.\r\nik weet niet hoe dit moet en kan op google niks vinden.\r\nresource hacker werkt niet kijk voor wat ik wil aanpassen op de afbeelding\r\n[ATTACH]15880[/ATTACH]\r\n\r\ngroetjes Olivier
Link naar reactie
Met Tune Up Utilities werkt het perfect kan je je opstartscherm en aanmeld scherm geheel aanpassen.\r\n\r\n[URL=\"http://www.tuneup-software.nl/download/\"]Hier[/URL] kan je een gratis versie ophalen, (wel trail) maar er zijn natuurlijk alternatieven genoeg om aan een andere versie te komen die wel werken met een speciaal tooltje
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Wat ook heel goed werkt met Tune-Up, is dat je de 30 dagen versie installeert, de aanpassingen doet die je wilt, en dan Tune-Up weer deïnstalleert. De instellingen blijven dan wel behouden. De volgende keer dat je het programma nodig hebt, installeer je het weer, doe je je aanpassingen en deïnstalleer het weer. Zo gaan die 30 dagen erg lang mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...