Ga naar inhoud

windows start niet op na partitie wijzigen


Aanbevolen berichten

hoi\r\n\r\nik heb mijn harddisk verdeeld in 5 partities: C( oude win xp), d,e,f en K(win7)\r\nzojuist met paragon partition manager wilde ik een deel van E afhalen en daar F mee uitbreiden.\r\nhiervoor moest mn pc opnieuw opgestart worden. partition manager deed zn werk maar moest n hoop data opschuiven, dus ik ben n film gan kijken. \r\nnu ik terugkom is het beeld zwart. ik heb de pc opnieuw opgestart en windows start niet meer op. er wordt gevraagd om n rescue disk (die ik natuurlijk niet heb gemaakt :S) veilige modus-opties krijg ik ook niet voor elkaar, alleen kan ik wel met dvd opstarten, maar dan wil win7 opnieuw installeren.\r\n\r\niemand een oplossing voor mijn probleem?
Link naar reactie
Misschien eerst eens proberen met een \"losse\" recovery disk Herstelschijven [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=66890&highlight=recovery&page=2[/url]\n\nErgens vaag in het achterhoofd heb ik Easy bootCD zitten maar dat kan in jouw geval er helemaal naast zitten.\n\nDan heb je nog misschien wat te proberen met Testdisk zie [url]http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/610589-RAW-HDD-Format[/url] post #4
Link naar reactie
dank voor je hulp. \nik bedoelde trouwens niet de recoverydisk, maar de \'rescue-disk\' van partition manager, maar recoverydisk van windows heb ik ook niet..\nik ga zo eerst een harddrive case kopen zodat ik de schijf aan mn laptop kan hangen, dan kan ik kijken wat de schade is en of er data te redden valt... duim voor me ;-)
Link naar reactie
Ter info:\nMet testdisk heb ik gelukkig administratie en foto\'s e.d. kunnen redden, maar de twee partities waar ik mee bezig was waren beschadigd en ik was zo\'n 250gb aan data kwijt, én windows startte nog steeds niet.\nIk heb op een andere Partitie nieuwe installatie gedaan en halverwege ging hij controleren op fouten. Na n uur start ie opnieuw op en zie ik dat de 2 partities hersteld zijn. ALLE data is behouden! Ik ben nog wel 2 dagen bezig met programma\'s installeren, maar ben erg blij!\nTip; sla je backups op een andere schijf op ipv een andere partitie :)
Link naar reactie
[QUOTE=gieleke;565173]dank voor je hulp. \r\nik bedoelde trouwens niet de recoverydisk, maar de \'rescue-disk\' van partition manager, maar recoverydisk van windows heb ik ook niet..\r\nik ga zo eerst een harddrive case kopen zodat ik de schijf aan mn laptop kan hangen, dan kan ik kijken wat de schade is en of er data te redden valt... duim voor me ;-)[/QUOTE]\r\n*duimt voor gieleke*
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...