Ga naar inhoud

Vista SP 2 + WLAN Driver!?


Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nMijn computer gaf gisteren morgen aan dat ik Vista Service pack 2 kon installeren! ik maar al te blij. Maar tot mijn super verbazing zag ik dat er een optionele update bij zat van de ATERHOS Wireless lan Driver die ik al tijden zocht, En nu is hij er.\r\nNu heb ik hem snachts laten updaten en ben naar bed gegaan, Sochtends stond er mislukt. Mijn moeder had namelijk de accu stekker eruit gehaalt .___.\r\nWat moet ik nu doen? er staat alleen maar MISLUKT bij geschiedenis en geen \'OPNIEUW\' ofzo..... Bij de SP 2... En kan die ATHEROS driver optionele update al helemaal niet meer terug vinden!? Wat nu :(??\r\n\r\nxx \r\nMats
Link naar reactie
Twee mogelijkheden kan ik bedenken:\n\n1) ga naar \'[I]Automatische updates[/I]\' (in je configuratiescherm naar ik aanneem, ik heb XP). \nDaar zit een directe link naar de MS website, waar je kan laten checken op essentiële (en/of optionele) updates. Hopelijk lukt het om de zaak van daaruit opnieuw op gang te zetten.\n\nAls dat niet lukt (wat mij stug lijkt):\n2) een herstelpunt terug te zetten naar een datum voor de updates, en verder gewoon hetzelfde doen als punt 1 hierboven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...