Ga naar inhoud

Machtiging


Aanbevolen berichten

Beste,\r\n\r\nik heb problemen met de machtiging met windows 7. als ik bijvoorbeeld een map met foto\'s die ik zelf heb gemaakt (!) wil kopieren en plakken op mijn gewone harde schijf geeft hij deze melding: u ben niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren. ik ben zelf wel administrator (en enige accound) van de computer, maar ik wil liever niet met een of ander programmatje de beveiliging omzeilen ivm virussen en dergelijke. maw, ik wil wel deze veiligheid houden, maar wel alle bewerkingen uit kunnen voeren (behalve die van systeembestanden dan;), dat maakt me niet uit).\r\n\r\nis dat mogelijk?\r\n\r\nbvd, Cnorretje\r\n\r\nps. een ander vraagje, hoe kan ik adobe acrobat (reader) een verbod geven om automatisch naar updates te zoeken/downloaden? ik vind het namelijk een irritant programma, maar ik kan het ook niet missen :p
Link naar reactie
bij mijn weten helemaal niets bijzonders. mijn hd is opgedeeld in 2 partities of hoe dat ook heet.\r\nIn die van windows verander ik eigenlijk nooit wat en op die andere sla ik al mijn bestanden op. en toch heb ik geen machtiging om bepaalde bewerkingen uit te voeren. \r\n\r\nHet vreemde is dat het maar met bepaalde mappen is en niet met allemaal. met bestanden heb ik bijna nooit problemen, maar vooral met mappen.
Link naar reactie
Voor je eerste probleem zul je met meer info moeten komen, het tweede probleem is te omzeilen door Adobe reader te verwijderen en bijvoorbeeld sumatra pdf [url]http://blog.kowalczyk.info/software/sumatrapdf/download-free-pdf-viewer.html[/url] te installeren.\n\nsumatra pdf is supersnel en neemt veel minder ruimte in.
Link naar reactie
2e: bedankt!\r\n\r\n1e: ik heb de computer nog niet zo lang (2 maanden), met windows 7 erop. Als ik een map die ik zelf heb aangemaakt op mijn hd, met bijvoorbeeld foto\'s copieeer en ik wil hem op een andere, eveneens zelf aangemaakte map op dezelfde harde schijf, plakken, krijg ik de genoemde melding. de vraag is, hoe kan ik dat oplossen zonder dat de veiligheid van de computer wordt aangetast?\r\n\r\nmvg
Link naar reactie
[QUOTE=jantjooh;564984]Ik zou in eerste instantie kijken hoe het met de machtigingen van de disk is gesteld (rechts klikken op de disk in Explorer, en dan Egenschappen- Beveiliging). Als daar de juiste machtigingen staan, zit er een probleem in Windows, waar je naar moet zoeken.[/QUOTE]\r\n\r\nhet probleem zit niet in de schijf. alle machtigingen die ik aan kan vinken staan aangevinkt, dus ik zou alles moeten kunnen\r\n\r\nals ik uw verhaal goed begrijp zit er dan een probleem in windows? waar zou dat dan kunnen zitten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...