Ga naar inhoud

Update's


Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om van alle Windows Vista updates een backup te maken of kopien te maken om bij een volgende herinstallatie van Vista alles in een keer terug te zetten, zodat niet alles opnieuw gedownload hoeft te worden (hier gaat namelijk nogal wat tijd inzitten). Indien mogelijk hoe doe ik dit. Waar vind ik de updates en hoe zet ik ze dan terug. \r\n\r\nB.v.d. voor een oplossing.\r\n\r\nlampie
Link naar reactie
[QUOTE=lampie;564820]Is het mogelijk om van alle Windows Vista updates een backup te maken of kopien te maken om bij een volgende herinstallatie van Vista alles in een keer terug te zetten, zodat niet alles opnieuw gedownload hoeft te worden (hier gaat namelijk nogal wat tijd inzitten). Indien mogelijk hoe doe ik dit. Waar vind ik de updates en hoe zet ik ze dan terug. \r\n\r\nB.v.d. voor een oplossing.\r\n\r\nlampie[/QUOTE]\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/323166/nl[/url]
Link naar reactie
De verschillende service-packs kun je los downloaden en makkelijk bewaren. Makkelijker dan losse updates.\n\nVandaar is het handig om alleen de service-packs te bewaren, en deze direct na een herinstallatie ook te installeren. Pas dan met Windows Update aan de slag, en je hoeft dan alleen nog de updates die zijn uitgekomen na het service pack te downloaden en installeren. Scheelt toch al gauw een hoop.\n\nWat je ook zou kunnen doen is direct na een schone installatie zelf een image van je schijf maken, maar nadat je alle updates hebt geinstalleerd. Bij de volgende herinstallatie, zet je dit image terug en heb je direct alle updates (tot dan toe) er bij zitten. Eventueel kun je dan direct weer updaten, en een nieuw image maken voor de volgende keer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...