Ga naar inhoud

Uitroeptekens


Aanbevolen berichten

Beste bezoekers,ik heb zojuist mijn hp 6910p geformateerd ,windows vista business\r\n\r\nde volgende uitroeptekens zie ik staan maar kom er niet uit via de website van hp,er zijn er zoveel drivers dat ik het maar niet zie\r\n\r\n[I]base system apparaat?\r\nonbekend apparaat?\r\nen de drivers voor de wifi[/I]?\r\n\r\nkan iemand mij op weg helpen???\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Oorspronkelijk stond er Windows XP Professional Edition op ?\n* [url]http://www.laptopshop.nl/product/45647/hp-compaq-6910p.html#product_specifications[/url]\n\nZoek op de HP Compaq Support Site naar de Vista drivers, te beginnen met de [B]Chipset Driver[/B].\n\n* [url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-46669-1&cc=us&lc=en&dlc=en&product=3357379&tmp_track_link=ot_search[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=eepj;564555]Beste bezoekers,ik heb zojuist mijn hp 6910p geformateerd ,windows vista business\r\n\r\nde volgende uitroeptekens zie ik staan maar kom er niet uit via de website van hp,er zijn er zoveel drivers dat ik het maar niet zie\r\n\r\n[I]base system apparaat?\r\nonbekend apparaat?\r\nen de drivers voor de wifi[/I]?\r\n\r\nkan iemand mij op weg helpen???\r\nalvast bedankt[/QUOTE]\r\n\r\n[url]http://drivermax.com/faq/status/status.htm#update[/url]
Link naar reactie
[url]http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=nl&prodNameId=3357378&prodTypeId=321957&prodSeriesId=3357377&swLang=13&taskId=135&swEnvOID=2096[/url]\n\n1:\n[B]Hier mee beginnen[/B].\nIntel Chipset Installation Utility for ICH8 for Microsoft Windows Vista \n\n2:\nBase System-apparaat is voor pcmcia (waarschijnlijk opgelost met de chipset driver).\n\n3: \nOnbekend apparaat weet ik niet.\n\nVoor de laatste twee:\nna het installeren van de chipset, en een herstart, nog eens kijken.\n\n\nVoor de wifi heb je blijkbaar toch de merknaam nodig om door die berg te komen.\n[url=http://www.piriform.com/speccy][U]Speccy[/U][/url] kan je daar bij helpen ?
Link naar reactie
De drivers staan op de meegeleverde CD/DVD en/of op een deel van de Harde schijf en daar moet eerst gekeken worden, en als men maar zo in het wilde weg gaat formatteren dan is mijn verwijzing naar Drivermax eigenlijk nog teveel van het goede.\n\nIk weet dat dronken uit de kroeg komen en zelf gaan rijden erger is maar dit komt er dichtbij.\n\nIk wil nog een ding kwijt aan al die mensen met OS problemen, lees eerst de boekjes die bij de PC/laptop/netbook geleverd worden kijk eventueel in het pdf bestand op een van de meegeleverde CD\'s/DVD\'s.\nEn GA NOOIT! MAAR DAN OOK NOOIT! MAAR ZO EEN HARDE SCHIJF FORMATTEREN! Stop bij ernstige problemen de recovery schijf erin en werk van daar uit naar een schoon systeem, MAAR KAM EERST DE FORA OP HET INTERNET UIT ZOALS DEZE DUS, en stel daar vragen voordat je STOMME dingen doet met je dure apparaat, JE GAAT TOCH OOK MET JE NIEUWE AUTO NAAR DE GARAGE EN NIET EERST ZELF SLEUTELEN voordat je met een onherstelbare auto naar de garage gaat, en ZEKER NIET ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEBT.\n\nIk had vroeger zo\'n 20 jaar geleden 2 beste kennissen die beide een computer hadden een AT met een 30 MB HD deze werd door hen elke week geformatteerd, zij hebben mij nooit duidelijk kunnen maken waarom tot ik een jaar of 10 geleden met een zoon van een van beide sprak, toen bleek het probleem de Any key te zijn, na de installatie van een spel of programma kwam er regelmatig de zin \"press any key\" en hop daar werd er weer geformatteerd want zij konden de any key niet vinden.\n\nIk heb op een gegeven moment een einde gemaakt aan de vriendschap toen ik bij een van hen in huis werd geroepen want er was een probleem met de computer, nou dat probleem was er en hoe, op de tafel in de kamer stonden 2 IBM AT computers geheel gedemonteerd(met geheel bedoel ik ook geheel er zat geen schroefje meer in) en of ik er even naar wilde kijken, dat was dus het einde van de vriendschap, ik ben werkelijk bijna gillend de deur uit gerend.
Link naar reactie
In een eerste reactie krijgt [B]eepj[/B] een link naar een complete serie HP Vista-drivers.\r\nWaarom niet gewacht op een reactie van TS ??\r\nWe kennen de achtergronden verder immers hélemaal níet !\r\nVoor levenslessen en ervaringen van forumleden, zal hij zeker de weg weten te vinden naar de rubrieken [B]Mijn mening[/B] en [B]Lief & Leed[/B]. \r\nHopelijk haakt [B]eepj[/B] niet af.\r\n\r\n[B]*[/B] Ook is er de rubriek [B]Verschil van mening vanuit threads [/B]. :)
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;564599]...nou dat probleem was er en hoe, op de tafel in de kamer stonden 2 IBM AT computers geheel gedemonteerd(met geheel bedoel ik ook geheel er zat geen schroefje meer in) en of ik er even naar wilde kijken, dat was dus het einde van de vriendschap, ik ben werkelijk bijna gillend de deur uit gerend.[/QUOTE]\nIn het geval van eepj is er al geformatteerd, dus daar valt niks meer te voorkomen, de vraag is hoe dat ding weer aan de gang te krijgen. \nMaar het verhaal (hoe off topic dan ook) is wel leuk met de \'[I]any key[/I]\'... en dan het vervolg, wat dacht je ? \"[I]Now they got any screw loose[/I]...\" ? :D\n\nWat ricky1 zegt, eerst eens even wachten op een reactie.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;564599]...nou dat probleem was er en hoe, op de tafel in de kamer stonden 2 IBM AT computers geheel gedemonteerd(met geheel bedoel ik ook geheel er zat geen schroefje meer in) en of ik er even naar wilde kijken, dat was dus het einde van de vriendschap, ik ben werkelijk bijna gillend de deur uit gerend.[/QUOTE]\r\nIn het geval van eepj is er al geformatteerd, dus daar valt niks meer te voorkomen, de vraag is hoe dat ding weer aan de gang te krijgen. \r\nMaar het verhaal (hoe off topic dan ook) is wel leuk met de \'[I]any key[/I]\'... en dan het vervolg, wat dacht je ? \"[I]Now they got any screw loose[/I]...\" ? :D\r\n\r\nWat ricky1 zegt, eerst eens even wachten op een reactie.\r\n[QUOTE=ricky1;564612]In een eerste reactie krijgt [B]eepj[/B] een link naar een complete serie HP Vista-drivers.[/QUOTE]\r\neepj had de weg al gevonden naar de juiste pagina, maar daar is het een overdaad aan mogelijke drivers. Blijkbaar is dat model weer geleverd met verschillende hardware, en dan is het getwijfel.\r\n\r\nHet is wel zo dat als je de verkeerde driver hebt dat je tegenwoordig toch wel netjes verteld wordt bij de installatie dat het apparaat voor die driver niet gevonden is, en de installatie afgebroken wordt.\r\n\r\nMaar de chipsetdriver is stap één, en dat is door iedereen wel duidelijk gemaakt ;)
Link naar reactie
[QUOTE]eepj had de weg al gevonden naar de juiste pagina, maar daar is het een overdaad aan mogelijke drivers[/QUOTE]\n\n[B]Dít *[/B] zal, in eerste instantie, toch niet te lastig zijn ?\n\n[QUOTE]Regelmatig komt het voor, dat door een discussie die onder de hulpververleners ontstaat, de oorspronkelijke vraag ondergesneeuwd dreigt te geraken, de TS - terecht - vroegtijdig afhaakt en het probleem onopgelost blijft. [/QUOTE]\n[B]*[/B]
Link naar reactie
Er staan onder Vista business [B]106[/B] stukken software.\n\nVis jij deze er even tussen uit :D:\n\n* base system apparaat?\n* onbekend apparaat?\n* wifi?\n\nEr staan er b.v. al [B]17[/B] met \'[I]Wireless[/I]\' in de naam.\n\nEn zoals ik al zei, de pagina was al gevonden door eepj, de oorspronkelijke vraag was wat te doen met de drie overgebleven min of meer onbekende apparaten met een uitroepteken er voor.\n\nChipset drivers.... zoals door velen voorgesteld (om maar on topic het overzicht te houden)
Link naar reactie
OK, je hebt daar iets wat ik even niet snap, ik heb die bestandsnaam al eerder gezocht bij HP omdat ik niet het idee heb dat je zo maar iets neerzet, maar ik kwam alleen uit op:\n\n\"[I]This package provides HP [B]Help and Support[/B] for the listed notebook models running a Microsoft Vista Operating System (32-bit Edition). HP Help and Support customizes the Microsoft Help and Support application to provide product information, support information, and diagnostic tools that are unique to the HP and Compaq brands[/I].\".\n\n\n\'[I]Help and support[/I]\' dus....\nMaar zonder uitleg van jouw kant. Maakt het het antwoord om de vraag naar drivers makkelijker ? Zeker mogelijk, maar ik vind het wel een nogal algemene doorverwijzing. Het is zeker geen aanwijzing welke driver bij welk van de gevraagde apparaten hoort.\n\nAls je meer weet over dit bestand of programma, dan graag wat uitleg, want \'proberen\' kan ik het niet op mijn Asus bordje ;)
Link naar reactie
Omdat er sprake lijkt van een upgrade XP > Vista, zie bericht # 2, leek het me niet verkeerd om aan de basis te beginnen, lees Chipset driver en Vista Support pakket.\nIn hoeverre in dit pakket sprake is van Drivers, blijkt niet te achterhalen. Misschien was ik te haastig met deze aanname en zullen we de reactie van TS moeten afwachten.
Link naar reactie
Mee eens, [B]chipset[/B] eerst ;)\n\nMisschien staat er wat in die \'[I]Help and support[/I]\' hoe te achterhalen welke je nodig hebt, maar dat moet de TS even zelf proberen. Ik ga zo snel geen .EXE op mijn systeem uitvoeren bestemd voor een geheel ander moederbord. Dan had het een .ZIP moeten zijn.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...